Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #16871  
Old 10-03-2011, 06:42 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Stanna i Tyskland så länge du kan Och var inte för avundsjuk på Stockholm, staden på sommaren kan vara rätt nice men den ligger ju helt åt helvete på världskartan och 9 månader om året är det istid.
 
  #16872  
Old 10-03-2011, 07:22 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
 
  #16873  
Old 10-03-2011, 07:55 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Usch, jag undrar om det går något äckelvirus nu. Exakt halv tolv när jag skulle resa mig för att gå på lunch kom världens mest extrema spränghuvudvärk i kombination med illamående och så snurrig att jag fick hålla mig fast i väggen. Extremt läskigt. Och det går inte över heller .... som att vara dyngfull och bakis på en gång, hela rummet snurrar när jag sitter och skriver det här. Vad fan är det här för sheiyt nu då
 
  #16874  
Old 10-03-2011, 08:06 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Bronto
Soft att det blir stor representation från svensktråden på det eventet. Låter riktigt soft. Lite skit att ni är så många från Sthlm och så få från Gbg här i tråden..

Måste ta mig upp till huvudstan på nåt sätt snart. Känns som det alltid händer lite mer där uppe ändå. mina föräldrar har varit uppe en del och min bror med och de tycker bara det är soft. Men de får bli efter jag pluggat ett tag i Tyskland. Sitter på Landvetter nu för att dra ner till Stuttgart igen. Verkar vara 20-25 där nere nu i några dar hihi
Skåne har ju tappat en person och Gbg fått en! Har invigt tvättstugan här idag, Göteborgs vatten kräver mycket mindre tvättmedel än Helsingborgs. Kommer göra stooora besparingar

Har också planer på att ta mig till den kungliga hufvudstaden någon gång innan jul i alla fall. Frågan är ju bara när man får lite tid över
 
  #16875  
Old 10-03-2011, 08:26 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag fick något liknande en gång på jobbet Jocke. Det var efter att jag käkade den där sushin och sedan spydde hela dagen och fick feber dagen efter. Men lycka till hörru!
 
  #16876  
Old 10-03-2011, 08:42 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha, för fan Du borde bli motivationstalare. Du är ju värre än tjejen (som är extrem hypokondriker). Hon sa att det "antingen var blodpropp i hjärnan eller hjärntumör". Snällt sagt.

Men det ska bli spännande att köra hem!
 
  #16877  
Old 10-03-2011, 08:58 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jox - vill du inte gå på TG-eventet med Ludas kan du faktiskt säga det. Vi är alla vuxna här inne, ingen idé att hitta på ursäkter ...
 
  #16878  
Old 10-03-2011, 09:23 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha Om du vill kan jag be min tjej göra en bedömning om du har blodpropp i hjärnan eller hjärntumör. Inte för att jag betvivlar att din flickvän är tillräckligt kvalificerad eller så, tänkte mest om du vill dubbelkolla
 
  #16879  
Old 10-03-2011, 09:35 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Jox - vill du inte gå på TG-eventet med Ludas kan du faktiskt säga det. Vi är alla vuxna här inne, ingen idé att hitta på ursäkter ...
Du, TG-eventet tänker jag gå på även om jag både har amputerat bort huvudet och är döende i gonorré samtidigt.

Originally Posted by Ludas
Haha Om du vill kan jag be min tjej göra en bedömning om du har blodpropp i hjärnan eller hjärntumör. Inte för att jag betvivlar att din flickvän är tillräckligt kvalificerad eller så, tänkte mest om du vill dubbelkolla
Haha, jättehjärna! Ja, du har ju mina symptom där ovan. Vi ska verkligen inte försöka para ihop våra bitchez att bli kompisar förresten - hon är helt besatt av att tro att hon har allt möjligt hela tiden, så om de var vänner så skulle hon ringa stup i kvarten med nya sjukdomar och fråga hur länge hon hade kvar.
 
  #16880  
Old 10-03-2011, 09:47 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha ok, nej då håller vi våra tjejer inlåsta när vi går ut och dricker bärs. Tror att min flickvän har tillräckligt med jobb som det är faktiskt.

Men seriöst, se till att inte bli sjuk nu till TG-eventet. Drick mycket juice och håll dig borta från sushi...
 



All times are GMT -4. The time now is 03:57 AM.