Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #15771  
Old 08-30-2011, 05:39 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Tjejkompisen hade nog det ....inte jag
 
  #15772  
Old 08-30-2011, 05:40 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by jox
Haha, hade ingen aning om att Cortina fortfarande var schtekigt - trodde det var på 50- och 60-talet! För skidåkningen brukar det ofta innebära rätt dålig åkning tycker jag med bara massa pälsbeklädda ryssar överallt. Men grymt surt om man inte får åka utanför. Inte ens om man är rutinerad med lavinsändare etc? Å andra sidan är det ju italienska poliser, så hur mycket kan de bry sig
Alltså man får åka offpist om man inte är till någons fara, hur de sen tolkar det har jag ingen aning om. Vet bara att många har haft strul med det. Dock är böterna ganska små. Minkpälsar brukar vara=dålig åkning i backen, bra åkning utanför.
 
  #15773  
Old 08-30-2011, 05:41 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
F.ö. Fan vad gR verkar tamt...det går verkligen utför för ***.
 
  #15774  
Old 08-30-2011, 09:58 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute


Jag kan inte bestämma mig om jag tycker det är coolt eller bara töntigt ....
 
  #15775  
Old 08-30-2011, 11:17 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Strebo vad är gR?

Jox du sade ju att din hälsena knappt kändes av längre sedan du bytte skor men ändå kände dig tvungen att gå till läkarn eftersom du hade bokat en tid. Slutade det med att du fick en spik i hälsenan helt i onödan bara för att du inte vågade avboka?
Och vad handlade nageln och pansarvagnen om?


Jag har just sovit 3 timmar mitt på dagen. Min polare gjorde slut med sin flickvän i förrgår och igår hade han fått för sig att "jorden kommer gå under snart ändå och ingenting spelar någon roll så nu går vi ut och shottar." Det var fan länge sedan man kom hem dyngrak kl 2 på en måndag men man måste ju ställa upp. Det är för övrigt ganska stor sannolikt att han blir inneboende hos mig på mina 28 kvm inom kort. Det kommer ge flashbacks från korridoren i Frankfurt där jag bodde på 9 kvm i ett år
 
  #15776  
Old 08-30-2011, 11:19 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
gold Rush - ***'s egna gumball-ripoff
 
  #15777  
Old 08-30-2011, 11:30 AM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
M t k ?
 
  #15778  
Old 08-30-2011, 11:48 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
lllllllllllllllllllllllllllllll4444444444444444444 444444444444pppppppppppppppppppppppppppp hur kan det inte gå fram?
 
  #15779  
Old 08-30-2011, 12:01 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Så där ja, idag fylldes det sista behovet för att mina tre år i Borensberg ska bli drägliga.

 
  #15780  
Old 08-30-2011, 12:06 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Strebo vad är gR?

Jox du sade ju att din hälsena knappt kändes av längre sedan du bytte skor men ändå kände dig tvungen att gå till läkarn eftersom du hade bokat en tid. Slutade det med att du fick en spik i hälsenan helt i onödan bara för att du inte vågade avboka?
Och vad handlade nageln och pansarvagnen om?
Hahaha! Ja! Min sjukförsäkring bokade tid åt mig på Executive Health, det kostar ju fan flera tusen att avboka där som jag får betala ur egen ficka.

Den allra största humorn var ju när jag var tvungen att sitta och ljuga när han klämde och jag skulle säga var det gjorde ont. Så sa jag typ "Aj, ja där gjorde det lite ont faktiskt ..." på någon random punkt på hälen. En stund senare skulle han trycka på hälsenan igen, och då gällde det att komma ihåg var jag hade sagt aj tidigare, annars hade ju min lögn avslöjats
 



All times are GMT -4. The time now is 07:33 PM.