Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #15671  
Old 08-25-2011, 05:44 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Soft AW på Sturehof. Tror jag har hittat ett uppskattat nytillskott till vår lilla svenska TS community. Ska se om jag kan locka hit honom så småningom
Jag var ute ikväll också! Var så <hääär> nära på att gå in men vi gick till Riche istället :/
 
  #15672  
Old 08-25-2011, 05:53 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Synd Felix. Trevlig stämning på Riche eller? Jag gillar båda ställena men brukar av någon anledning oftast hamna på Stures. Gillar deras service.
 
  #15673  
Old 08-26-2011, 12:13 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Synd Felix. Trevlig stämning på Riche eller? Jag gillar båda ställena men brukar av någon anledning oftast hamna på Stures. Gillar deras service.
Schteeeeeeeekarn! Du gillar Stures mer bara för att deras Hummer är dyrare...
 
  #15674  
Old 08-26-2011, 12:47 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Vart ska man gå ut i sthlm nuförtiden? Vi är ett gäng som har svensexa där om ett par helger. Inget mega bratt ställe. Men bra röj får det gärna vara.
 
  #15675  
Old 08-26-2011, 01:21 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Vart ska man gå ut i sthlm nuförtiden? Vi är ett gäng som har svensexa där om ett par helger. Inget mega bratt ställe. Men bra röj får det gärna vara.
Då frågar du i helt fel tråd, här inne verkar vi ha samlat de schteeeeekigaste av de schteeeeekiga. Såvida du inte riktar dig till Nicke? Han har koll på både ett och två ställen på knivsöd......söder.
 
  #15676  
Old 08-26-2011, 02:17 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Sideways då vet jag det perfekta stället för er - Clifford Barnes. Ni måste vara där ca kl 21.30-22 för att komma in, efter det blir kön för lång. Kl 23 släcks alla ljusen och musiken vrids upp som satan. Sen är det riktigt bra röj tills stängning kl 2. Det påminner lite om ett after ski ställe.
Därefter kan ni ju gå vidare om ni vill men då finns egentligen bara 'bratt' ställen.
Jag har iaf alltid haft sjukt kul på Clifford men det krävs att man super ordentligt. Det borde inte vara så svårt för er på svensexan kanske.

Sent from my U20i using Teamspeed
 
  #15677  
Old 08-26-2011, 02:49 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Cliff Barnes hette det och inte Clifford. Lite seg i skallen såhär tidigt på morgonen...
 
  #15678  
Old 08-26-2011, 02:57 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
True story: Jobbade tidigare på en bank som alltid hade hela Nordens julfest i Stockholm. (det var före finanskrisen) På småtimmarna gick vi ut ett gäng med några kollegor från Sverige och Norge samt 2 från Finland. Vi skulle gå på något schteeekigt ställe och när vi kommer till dörren säger dörvakten helt sonika att inga finnar på dethär stället. Man blev lite paff, kanske var han också rädd för knivar. Vår svenska kollega som var tillräckligt schteekig fixade dock in oss. Bör tilläggas att vi inte var stupfulla och hade kostymer på.

Det är tydligen inte så lätt dethär med Stockholm...
 
  #15679  
Old 08-26-2011, 03:09 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
^^ Haha fan vad sjukt. Den vakten måste ha fått smaka en hel del svenska knivar
 
  #15680  
Old 08-26-2011, 03:32 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Erppa
True story: Jobbade tidigare på en bank som alltid hade hela Nordens julfest i Stockholm. (det var före finanskrisen) På småtimmarna gick vi ut ett gäng med några kollegor från Sverige och Norge samt 2 från Finland. Vi skulle gå på något schteeekigt ställe och när vi kommer till dörren säger dörvakten helt sonika att inga finnar på dethär stället. Man blev lite paff, kanske var han också rädd för knivar. Vår svenska kollega som var tillräckligt schteekig fixade dock in oss. Bör tilläggas att vi inte var stupfulla och hade kostymer på.

Det är tydligen inte så lätt dethär med Stockholm...
Haha, det låter som min bar-runda när jag var uppe i våras. Orkar inte dra den långa men vi åt middag med några bekanta och deras bekanta. Sen helt plötsligt stod vi inne på något ställe som hette V. Då vänder en av de bekanta-bekanta sig till mig frågar om jag har kul, förklarar hur jävla svårt det är att komma in där och att man tydligen måste vara killen hela dagen för att komma in. Självklart står man och kör "Ohfan, fan vad ballt. Riktigt schysst av dig att fixa in mig då!" samtidigt som man tänker "Jaha, jag har träffat dig i 2h - så jävla svårt verkade det inte vara att komma in?"
 



All times are GMT -4. The time now is 02:46 PM.