Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #15611  
Old 08-24-2011, 10:41 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Tackar för tipsen, ska kolla upp dem!



Är det den som är till salu på blocket?



Va, ingen bild på dig?
Japp, vår på blocket. Ingen stress med att sälja den men alltid värt att ha kroken ute La ut min AP på blocket samma dag jag köpte den, finns alltid fler fiskar där ute haha.
 
  #15612  
Old 08-24-2011, 10:42 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Jag gillar min HTC HD bättre än Iphone4 faktiskt.
Who doesn't! Jag går hellre runt med en rosa fluffig buttplug intryckt i örat en en jävla iPhone

Men ja, att skicka in telefonen för officiella garantijobb kan likaväl ta ett kvartal så hoppas inte allt för mycket på att du får tillbaka den asap. Det är lååånga processer, dels ska din ÅF skicka den till generalagenten i Borås, som i sin tur gör en anmälan till huvudkontoret i USA och där tas beslutet vad som ska göras med den (repareras? ersättas? etc), som sedan kommer tillbaka lååångt senare till Sverige och då jobbet kan påbörjas.

Är man beroende av sin telefon är mycket bättre att gå ner till någon turk på hörnet som fixar det för en hundring på en halvtimme, även om man har garanti kvar.
 
  #15613  
Old 08-24-2011, 12:06 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Måste svenska generalagenten göra en anmälan till huvudkontoret i USA för varenda telefon som krånglar? Låter ju helt bisarrt. Smidigt system
 
  #15614  
Old 08-24-2011, 12:16 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag vet att de svor över att de var ett sånt urbota korkat system förra året i alla fall - HTC var ju inte lika etablerade här då så det fanns inget riktigt serviccenätverk för Sverige ... men det kanske har förbättrats nu när de vuxit sig så stora (och det är en annan grej - jävlar vad HTC har blivit stora på typ 6 månader bara).
 
  #15615  
Old 08-24-2011, 12:31 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Gällande smartphones, så lekte jag snabbt för nån vecka sedan med nya Nokia Windows telefonen, och blev väldigt positivt överraskad. Största skillnaden kändes när man "återgick" till sin egna iPhone4, den kändes "outdated" i jämnförelse. Men tiden får visa vad det blir av den.
 
  #15616  
Old 08-24-2011, 12:40 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Axman, när åker ni och var i Barca ska ni bo? Var där förra året och har två svinbra restaurangrekommendationer (långt ord?) om ni kanske är i närheten. Ska bara komma på namnen
Under september månad som sagt, jag vill inte precisera exakt på nätet, har hört en hel del historier om folk som gjort det och haft påhälsning hemma. Även om resten av familjen är hemma vill jag inte lägga ut sånt! Jag vet ju inte var vi ska bo, har ingen erfarenhet av Barca, så centralt som möjligt till ett rimligt pris?

Originally Posted by jox
Jag är heeelt sanslöst sugen på nya Evoque! Och den börjar på 350,000 spänn!

Kruxet är väl bara att om man utrustar en sån där så som man vill ha den, lär den ju kosta som en begagnad 997TT. Det skulle vara kul att prova en helt basutrustad och se hur ghetto den är.

Jox, ibland funderar jag allvarligt över din smak

Originally Posted by PorscheFanatic
Japp, vår på blocket. Ingen stress med att sälja den men alltid värt att ha kroken ute La ut min AP på blocket samma dag jag köpte den, finns alltid fler fiskar där ute haha.
Yes, på blocket är det många lurkers, är själv en av dem, jag brukar vara flitig på klocksektionen, men har nog missat din, GLWS!
 
  #15617  
Old 08-24-2011, 12:42 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Jox, ibland funderar jag allvarligt över din smak
Va, den är ju svintuff ju!!

Ska du säga som ska bila ner till Barcelona i din frus Clio . . .
 
  #15618  
Old 08-24-2011, 12:51 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Va, den är ju svintuff ju!!

Ska du säga som ska bila ner till Barcelona i din frus Ferrari 458 Italia . . .
Vaa, är det något fel i det
 
  #15619  
Old 08-24-2011, 12:53 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Vaa, är det något fel i det
Om hon verkligen hade en 458 Italia hade ju hon plockat upp en 20 år yngre toyboy som hon kunde dra till Barca med för länge sen
 
  #15620  
Old 08-24-2011, 01:01 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
^ ^ sant, , ,
 



All times are GMT -4. The time now is 10:09 AM.