Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #20611  
Old 04-28-2012, 05:05 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Håller med om damsport. Helt ointressant. Det skulle väl vara dambeachvolleyboll eller något i den stilen då som kan vara lite av intresse. Möjligtvis damtennis beroende på vilka som spelar .

Sen Johngt, Hur fan tänker man när man beställer en gul bil med blå och beige inredning?!
 

Last edited by Sideways_swe; 04-28-2012 at 05:07 AM.
  #20612  
Old 04-28-2012, 05:47 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Strebban, valborg spenderas på chalmerskalaset! Movits! och den svenska björnstammen spelar. De senare har jag inte lyssnat alls på men Movits! lär bli riktigt bra! Andra gången jag ser dem sedan i somras
 
  #20613  
Old 04-28-2012, 07:38 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ja Adde håller helt med, interiören förstör inte bara utseendet totalt utan även möjligheten att sälja vidare bilen. Vilken jävla stolle haha.

Jag ska ta en sväng förbi Uppsala över Valborg tror jag, inte helt 100% dock. Ikväll blir iaf mysig middag på Döden i grytan.
 
  #20614  
Old 04-28-2012, 08:57 AM
fredej's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Nov 2008
Location: Gothenburg
Posts: 408
fredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant future
Originally Posted by N.M.O
Strebban, valborg spenderas på chalmerskalaset! Movits! och den svenska björnstammen spelar. De senare har jag inte lyssnat alls på men Movits! lär bli riktigt bra! Andra gången jag ser dem sedan i somras
Ska också dit. Har ingen aning om vilka banden är... Men det blir nog kul ändå.
 

Last edited by fredej; 04-28-2012 at 08:59 AM.
  #20615  
Old 04-28-2012, 09:43 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Ja Adde håller helt med, interiören förstör inte bara utseendet totalt utan även möjligheten att sälja vidare bilen. Vilken jävla stolle haha.

Jag ska ta en sväng förbi Uppsala över Valborg tror jag, inte helt 100% dock. Ikväll blir iaf mysig middag på Döden i grytan.
jaså du ska till storstan? då måste vi fan ta en öl! jag langar mitt nr i ett pm så hör av dig om du kommer.
 
  #20616  
Old 04-28-2012, 09:50 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ludas, här är Addes nummer: 555-PARTY TIME
 
  #20617  
Old 04-28-2012, 10:00 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Ludas, här är Addes nummer: 555-PARTY TIME
helt rätt
 
  #20618  
Old 04-28-2012, 10:15 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Haha nej, så illa är det faktiskt inte. Vad har alla för planer över helgen och Valborg då? Lunch med Axman hoppas jag iaf står på någons schema?
Det hoppas jag också! Jox verkar vara på!
 
  #20619  
Old 04-28-2012, 10:37 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Axman jag skulle verkligen vilja haka på lunchen men det är mkt tveksamt eftersom min flickvän är i stan nu. Vi har.. ehem.. andra saker för oss
 
  #20620  
Old 04-28-2012, 10:40 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Axman jag skulle verkligen vilja haka på lunchen men det är mkt tveksamt eftersom min flickvän är i stan nu. Vi har.. ehem.. andra saker för oss
Även mitt på dagen?
 



All times are GMT -4. The time now is 06:55 PM.