Swedish Teamspeeder? Get in here!
Härligt. Nej men stan är ändå lagom på något vis. Eller rättare sagt, GBG försöker inte utge sig för att vara en jättestad som Stockholm gör så det bara blir pinsamt. Men vi får se. Framför allt gillar jag göteborgare mycket mer än stockholmare generellt sett. Dessutom är ju nya kexet därifrån.
Hur är bostadsmarknaden nere i Dåjtschland då? Pratar du tyska förresten?
Hur är bostadsmarknaden nere i Dåjtschland då? Pratar du tyska förresten?
Jo det verkar finnas ganska mycket, men jag är lite sent ute bara. Hade trott att de andra tre som ska med på utbytet ville dela boende men de orkade helt inte lösa något.
Tyskan går ganska bra nu, men intensivkursen på 5 veckor innan plugget kommer lösa en hel del frågor hoppas jag. Hade varit kul att kunna ett språk till ganska bra. Suger fortfarande ganska hårt på grammatiken, men det är bara att nöta in.
Jag har precis upptäckt appen Runkeeper. Ganska pinsamt att jag inte känt till den fram tills nu men den är verkligen sjukt bra. Den mäter egentligen allt man behöver veta. Skönt, nu behöver jag ingen pulsklocka med gps
Sen kan man dela med sig av sina löprundor med kompisar så man kan hetsa varandra
Hmmm..