Swedish Teamspeeder? Get in here!
Yes. vet att han varit ute ett tag. Han satt ju häktad för mordhot (Han och några kumpaner hade hällt bensin över en kille som satt fastspänd i en stol och sen viftat med en tändare framför ansiktet på honom) sen var han inblandad i nånting med stulna dyrbara tavlor. Som sagt, trevlig prick!
Att kunna casha en bostad är det inte många som klarar av, så grattis! Det är väl en ganska enkel formel egentligen - kan du få en bättre avkastning på pengarna någon annanstans, som överstiger värdeökning på fastigheten inkl räntekostnader så är det ju så klart en god idé, men det är inte många placeringar man får det på och med lika låg (på lång sikt obefintlig) risk.
Lite tidigt ute kanske men ... någon som har koll på vinterförvaring? Jag har varit i kontakt med flera olika garage där Stockholm Parkering har förvaringsplatser, men de är för trånga allihop - den rullar ju inte för egen maskin så jag behöver traila in den. Och det funkar inte i ett bögtrångt citygarage.
Måste vara inom 08-området. Jag får egentligen inte köra den på släp på mitt B-kort så gärna absolut närmast möjliga. Ingen som har någon gammal mormor med tomt villagarage för runt en femhunka i månaden?
Och, innan någon frågar: nej inget nytt på 993-fronten, därav förvaringen. Fnys.
Måste vara inom 08-området. Jag får egentligen inte köra den på släp på mitt B-kort så gärna absolut närmast möjliga. Ingen som har någon gammal mormor med tomt villagarage för runt en femhunka i månaden?
Och, innan någon frågar: nej inget nytt på 993-fronten, därav förvaringen. Fnys.
Att kunna casha en bostad är det inte många som klarar av, så grattis! Det är väl en ganska enkel formel egentligen - kan du få en bättre avkastning på pengarna någon annanstans, som överstiger värdeökning på fastigheten inkl räntekostnader så är det ju så klart en god idé, men det är inte många placeringar man får det på och med lika låg (på lång sikt obefintlig) risk.
Och så som börsen ser ut som alperna nu är det nog säkrare att försöka satsa på bostad om man kan Iallafall det närmsta halvåret-året. Men räkna på vad det kostar att fixa ett lån för att se månadskostnaden etc.