Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #15301  
Old 08-16-2011, 02:20 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Ni är ju sjuka - längta efter snööö Förra vintern har ju knappt slutat, vad är det för fel på er egentligen
 
  #15302  
Old 08-16-2011, 02:25 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Axman
Ni är ju sjuka - längta efter snööö Förra vintern har ju knappt slutat, vad är det för fel på er egentligen
Vet inte om jag längtar efter snö i vardagen, men nog för att åka skidor. Kom hem natten till fredag från 10 dagar på franska rivieran, riktigt varmt är också otroligt nice! Inkommande hösten med mörkt och regn är det sämsta vädret som finns.
 
  #15303  
Old 08-16-2011, 03:38 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Comhem tycker inte att jag ska ha Internet. Har tagit över två veckor och de har fortfarande inte lyckats styra upp det. Strebban, du får skriva ihop en liten sammanfattning om vad som hänt på TS de senaste veckorna
 
  #15304  
Old 08-16-2011, 03:47 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Comhem tycker inte att jag ska ha Internet. Har tagit över två veckor och de har fortfarande inte lyckats styra upp det. Strebban, du får skriva ihop en liten sammanfattning om vad som hänt på TS de senaste veckorna
Haha vad sjukt! Har också ComHem i min lägenhet. Eller rättare sagt, jag är tvungen för de har monopol häromkring. Tycker man borde kunna välja mellan två iallafall.
 
  #15305  
Old 08-16-2011, 03:51 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Ni är ju sjuka - längta efter snööö Förra vintern har ju knappt slutat, vad är det för fel på er egentligen
väl talat
 
  #15306  
Old 08-16-2011, 04:08 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag hade bbb förut, men Comhem hade ett bättre erbjudande, fast jag förutsatte att det faktiskt skulle funka.
 
  #15307  
Old 08-16-2011, 06:22 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag önskar att jag hade Comhem. Jag kör via min mobil med 3
 
  #15308  
Old 08-17-2011, 01:16 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Alltså....suckers. 10/10 - Fungerar alltid! Kostar typ 189kr/mån. 100/100 kostar typ 230kr/mån så funderar på att köra det istället.

David; Det har inte hänt så skrämmande mycket. Jox har börjat träna, Ludas har skaffat donna, Chubster/Erppa gick igång nåt "jävulskt" på skidsnack, N.M.O ska börja på handels, Brontan smyger och fliker in några kloka ord då och då och Axman tycker han är fet.....typ.

Snubben som heter vgtstststgvtgstst7000 har blivit bannad, men det var för han betedde sig som ett as så han får skylla sig själv. Annars vet jag inte vad du vill veta
 
  #15309  
Old 08-17-2011, 03:37 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Ni är ju sjuka - längta efter snööö Förra vintern har ju knappt slutat, vad är det för fel på er egentligen
Ha! Nu är det ju inte riktigt så. Precis som Erppa avskyr jag snö i vardagen mer än något annat i världen, men det är inte riktigt samma sak som att åka skidor. På samma sätt som att jag gillar att ligga på en sandstrand, men jag tycker inte om att få sand i öronen
 
  #15310  
Old 08-17-2011, 03:59 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Såg en Speedster i morse! Lyckades tyvärr aldrig ta mig närmare och få en bättre bild.

 



All times are GMT -4. The time now is 04:07 AM.