Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14851  
Old 07-15-2011, 11:34 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Jag skrattade som en 5-åring när han gav mig skjuts till garaget där bilen står nu. Och då gasade han ca 50%. Ska hämta den när jag e klar på jobbet och då får jag köra själv hela helgen
Ta lite ordentliga bilder innan du blir av med körkortet
 
  #14852  
Old 07-15-2011, 12:13 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (3 members and 0 guests)
strebo, Per Morberg, U-Boat Commander

Kan det bli skräpigare?
 
  #14853  
Old 07-15-2011, 12:20 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (3 members and 0 guests)
strebo, Per Morberg, U-Boat Commander

Kan det bli skräpigare?
Nej
 
  #14854  
Old 07-15-2011, 05:19 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Idag hade jag chansen att göra världen en riktigt stor tjänst. Joe Labero och Ulf Ekberg gick ut precis framför mig när jag körde. Det hade varit så lätt att bara gasa lite, men jag fegade och bromsade. Känns som ett Nobelpris hade varit givet annars.
 
  #14855  
Old 07-17-2011, 05:23 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
I'm still alive!!!!
 
  #14856  
Old 07-18-2011, 02:01 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Ludas
I'm still alive!!!!
Skönt att höra! Och bilen gick bra förmodar jag? Synd bara att det inte är något ljud i turbon
 
  #14857  
Old 07-18-2011, 03:24 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Skönt att höra! Och bilen gick bra förmodar jag? Synd bara att det inte är något ljud i turbon
https://teamspeed.com/forums/997-996...o-weekend.html

Ja bilen gick minst sagt bra. Jag håller med 100% att ljudet är ganska trist men det glömmer man ganska fort när man trampar ner gasen i botten. Satan i helvete vad den går.

På vägen ut till släktgården såg jag en trött Volvo med skylten ÖVNINGSKÖR på motorvägen mot Enköping. Det är ju mer eller mindre obligatoriskt att man måste jävlas med övningskörare på något sätt så jag saktade ner och lade mig bredvid honom i några sekunder. Sen vinkade jag hej då och trampade gasen i botten. Det tog bara några sekunder sen var den helt försvunnen i min backspegel.
Det visade sig senare på eftermiddagen att det var min 16-åriga syssling som hade suttit och övningskört i Volvon på väg till vår släktträff. På motorvägen kände vi inte igen varandra men han berättade glatt på släktträffen om hur han blev omkörd av en Porsche samtidigt som jag berättade för folk om hur jag körde om en övningskörare. Till slut insåg vi vad som hade hänt
 
  #14858  
Old 07-18-2011, 05:16 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha nice Ludas! Själv har jag suttit i samma bil i 18h55min och vi har ~34mil kvar till Barcelona....tror vi kan skippa vårt mål på 20h
 
  #14859  
Old 07-18-2011, 05:48 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Ludwig, den går som fan ja! Synd att de jag kände (hade caben) sålde den Och rep ska du få för tråden och den fina berättelsen! Sitter på jobbet med mobilen nu bara... Finns inget bättre än att dela glädjen Ja hoppas jag får tillfälle att göra det någon dag och inte bara åka med i kompisars bilar hela tiden Mina kära föräldrar prioriterar uppenbarligen inte bilar och jag är helt enkelt för fattig för att köpa något roligare än den jag har Den som för övrigt drabbades av elbrand under huven i fredags
 
  #14860  
Old 07-18-2011, 03:08 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Studiolägenhet i Barcelona. Fint det!
 

Last edited by strebo; 08-03-2012 at 09:29 AM.



All times are GMT -4. The time now is 06:07 PM.