Swedish Teamspeeder? Get in here!
Kul att höra från dig Jockiboy! Hur kan det vara så svårt att fixa internet?
Ni får posta lite skräpbilder om ni möts upp på Riviera Strebb, vore ju sjukt att se dina underarmar och Jox S8ish i samma bild.
Ang Gumball så tycker jag oxå det är lite skumt att det fortfarande glider runt diverse bilar med dekalerna kvar. En del status kan man tänka sig...
Ni får posta lite skräpbilder om ni möts upp på Riviera Strebb, vore ju sjukt att se dina underarmar och Jox S8ish i samma bild.
Ang Gumball så tycker jag oxå det är lite skumt att det fortfarande glider runt diverse bilar med dekalerna kvar. En del status kan man tänka sig...
Är det någon som hört talas om Sleek Audio? Är intresserad av att beställa ett par Sleek SA6-R och deras tillbehör för trådlöst användande Lockar mig extremt mycket att slippa sladdar, kunna koppla fyra set med hörlurar till samma sändare och dessutom kunna gå ca 20 meter från mp3an! Sen att det verkar vara riktigt bra ljudkvalitet är viktigt Sen är ju frågan om det är värt prishoppet jämfört med ett par Shure SE315/SE425 (alternativt Bowers & Wilkins C5 som släpps i augusti).
Låt höra era tankar!
Låt höra era tankar!
Haha nej . Försökte mig på att spela fotboll i Fredags och fick ett knä på mitt knä/lår. Så trodde jag kom undan med en lårkaka och har haltat sedan dess men nu har mitt knä svullnat upp bra så tänkte att det är lika bra att kolla upp det.
Last edited by strebo; 07-14-2011 at 02:55 AM.
Fan vad jobbigt. Hoppas det löser sig.
Jag fick ett PM av han TSaren som är i Sthlm nu. Jag föreslog att vi möts upp fredag eftermiddag om jag kan komma bort från jobbet i tid. Vore kul att plocka upp honom i Turbon
Jag fick ett PM av han TSaren som är i Sthlm nu. Jag föreslog att vi möts upp fredag eftermiddag om jag kan komma bort från jobbet i tid. Vore kul att plocka upp honom i Turbon
Ja, när knäet började svullna upp så kände jag att det kan vara bra att kolla upp det. Är det en klassisk lårkaka gör det ju lite ont men ingen fara men nu kan jag knappt böja benet.
Haha, ja, fan vad nice det hade varit av dig isåfall. Det är väl han som bygger den där otroligt feta Cayman'en?!
Haha, ja, fan vad nice det hade varit av dig isåfall. Det är väl han som bygger den där otroligt feta Cayman'en?!