Swedish Teamspeeder? Get in here!
Du driver?
Jag tror faktiskt att TBM har sålt både sin F1 och sin F1 GTR. Fan vad sjukt. Vem kan det vara i så fall? Den där cp nörden borde kanske veta men jag tycker han är för korkad för att fråga...
Btw kom precis hem från Foo Fighters konserten. Mitt betyg: Close, but no cigar.
Jag tror faktiskt att TBM har sålt både sin F1 och sin F1 GTR. Fan vad sjukt. Vem kan det vara i så fall? Den där cp nörden borde kanske veta men jag tycker han är för korkad för att fråga...
Btw kom precis hem från Foo Fighters konserten. Mitt betyg: Close, but no cigar.
Så har jag också resonerat i mina bostadsrenovering och bilskruvar projekt. Tyvärr har man ibland fått äta upp detta och numera har jag outsourca det mesta, speciellt bostadsrenoveringar, då man inte mera har tid p.g.a. ens riktiga jobb som konsult. Hur man trailar en bmw i polen (kanske är repost)
"Miota nim jak Szatan!" - ¦mieszne Filmy, Filmiki, Gry Online -milanos.pl
Va fan gör polacken? Varför saktar han inte in när vagnen börjar svaja?
Sant! Satt och åkte i firmabilen och höll fan på att sätta i halsen när jag såg att det var en mclaren. Vände så snabbt jag kunde i nästa rondell för att åka efter men det var för mycket trafik så jag kom aldrig ikapp.. det är andra gången i mitt liv jag ser en Mclaren F1 på vägarna i sverige.
Att äga en bmw 335 är roligt ibland. Igår var det inte det limp mode 2 ggr på banan. Bilen går för varm. Visserligen ett mycket känt fel men endå störande. Speciellt som fläkten går på först EFTER att man lyckats skapa limp mode.
Idag när man körde till jobbet fick man en ny felkod cornering lights failure. Ok inte så farligt förutom att varje gång man svänger på ratten så kommer pling o felkodslamppan tänds. Jippii bäst att inte svänga mera.
Det blir ju inte bättre av att avgasröret skramlar (butterfly valve och/eller wastegaterna), dörrlisterna inte är täta (återförsäljaren justerade dörrarna men det blev bara marginelt bättre) och något skramlar i fram i hastigheter över 120. Sedan har man också lyckats med battery level low fast batteriet var bytt men det försvann av sig själv och low tyre air pressure fast däcken hade rätt tryck.
Idag när man körde till jobbet fick man en ny felkod cornering lights failure. Ok inte så farligt förutom att varje gång man svänger på ratten så kommer pling o felkodslamppan tänds. Jippii bäst att inte svänga mera.
Det blir ju inte bättre av att avgasröret skramlar (butterfly valve och/eller wastegaterna), dörrlisterna inte är täta (återförsäljaren justerade dörrarna men det blev bara marginelt bättre) och något skramlar i fram i hastigheter över 120. Sedan har man också lyckats med battery level low fast batteriet var bytt men det försvann av sig själv och low tyre air pressure fast däcken hade rätt tryck.
Hehe. Nej Strebo är ju snel. Jag menade han den där McLaren fanboy nörden som på allvar trodde att MP4 skulle gå runt Ringen snabbare än en GT2RS. Shit vad han ska få käka upp sin kaxighet när väl siffrorna kommer ut.
Galet. Jag har aldrig sett en F1 på gatan och förväntar mig inte heller att någonsin göra det. Men en Zonda F Roadster är inte så illa det heller
Synd att du inte hann ikapp den. Hoppas den glider runt i Stockholm i sommar!
Sant! Satt och åkte i firmabilen och höll fan på att sätta i halsen när jag såg att det var en mclaren. Vände så snabbt jag kunde i nästa rondell för att åka efter men det var för mycket trafik så jag kom aldrig ikapp.. det är andra gången i mitt liv jag ser en Mclaren F1 på vägarna i sverige. 

Synd att du inte hann ikapp den. Hoppas den glider runt i Stockholm i sommar!