Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #4081  
Old 04-08-2009, 05:30 PM
fredrika!'s Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Nov 2008
Posts: 64
fredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Bronto kör Cooper S, liksom jag. Strebo kör inget. Mbolo kör RS4, Jox kör porkan. Slowpoke kör lambo, sen har vi en massa andra som tittar in lite då och då som kör en massa blandade saker.
Låter spännande! Bör väll bli många timmar framöver med er på forumet så lika bra att memorera trots att det är påsklov!
 
  #4082  
Old 04-08-2009, 05:31 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ja det låter bra. Om du vill ha lite background så kan du läsa igenom denna tråden, mycket bra och informativt.
 
  #4083  
Old 04-08-2009, 05:34 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Haha, att läsa igenom denna tråd skulle nog ta en liten stund. Vet att jag nån gång behövt söka i tråden efter nått, e ju ett helvete att göra.
 
  #4084  
Old 04-08-2009, 05:35 PM
fredrika!'s Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Nov 2008
Posts: 64
fredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Ja det låter bra. Om du vill ha lite background så kan du läsa igenom denna tråden, mycket bra och informativt.
Jag försökte faktiskt gå tillbaka några sidor och återspegla era diskussioner något, men gav upp efter en timme..Den är massiv!
 
  #4085  
Old 04-08-2009, 05:44 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by fredrika!
Jag försökte faktiskt gå tillbaka men gav upp efter en timme..Den är massiv!
That's what she said.




 
  #4086  
Old 04-08-2009, 05:52 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Hahahahaha, jag satt verkligen och tänkte "Ska jag? Ska jag inte? Ska jag? Ska jag inte?" Men sen sket jag i det och tänkte hålla stilen....fan med.
 
  #4087  
Old 04-08-2009, 05:54 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Tänkte samma tanke... i ungefär 1 sekund. Sen skrev jag.
 
  #4088  
Old 04-09-2009, 02:21 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Du glömde nämna att jag också är jävligt snygg.

Och jag tycker om att mysa på höstkvällar.

Sen är jag med i Lance Armstrong foundation ... för en bättre värld.

Och jag älskar miljön. Sort of.

Och har ett Hello Kitty-plåster på handleden idag. För jag har fått skavsår under klockan. (hur får man det där?)

Och jag är riktigt bra på att klippa ut och klistra ihop dom där papp-bilarna som är bak på Bilsport Junior.
 
  #4089  
Old 04-09-2009, 03:57 AM
fredrika!'s Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Nov 2008
Posts: 64
fredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Du glömde nämna att jag också är jävligt snygg.

Och jag tycker om att mysa på höstkvällar.

Sen är jag med i Lance Armstrong foundation ... för en bättre värld.

Och jag älskar miljön. Sort of.

Och har ett Hello Kitty-plåster på handleden idag. För jag har fått skavsår under klockan. (hur får man det där?)

Och jag är riktigt bra på att klippa ut och klistra ihop dom där papp-bilarna som är bak på Bilsport Junior.
Imponerande presentation!
Du lyckas verkligen bra om du får skavsår under klockan!
 
  #4090  
Old 04-09-2009, 04:37 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Du glömde nämna att jag också är jävligt snygg.

Och jag tycker om att mysa på höstkvällar.

Sen är jag med i Lance Armstrong foundation ... för en bättre värld.

Och jag älskar miljön. Sort of.

Och har ett Hello Kitty-plåster på handleden idag. För jag har fått skavsår under klockan. (hur får man det där?)

Och jag är riktigt bra på att klippa ut och klistra ihop dom där papp-bilarna som är bak på Bilsport Junior.
Nej jag tror faktiskt inte att någon glömde nämna något.
 



All times are GMT -4. The time now is 11:29 AM.