Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #13851  
Old 05-23-2011, 05:17 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Holmer
Tack så mycket! Bott i Lund hela mitt liv och både pluggar och jobbar här. Jobbet spelar dock mindre roll och att pendla till Lund tar bara ju bara 30 min.. Vill väl mest vidga vyerna lite=) Kan alltid flytta tillbaka om det inte funkar liksom.
Då är jag med! Inte i den situationen att du skulle flytta till Göteborg med andra ord :P Har tankarna gått mot Malmö istället för Helsingborg?

Jox, sjukt snygga solglasbrillor som vi säger här. En tjej på jobbet levererar nya uttryck dagligen
 
  #13852  
Old 05-23-2011, 05:25 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Jox: Satt igår och kollade på samma brillor, ligger de på samma pris i butik som på nätet? Måste ha nya, 3par helsvarta funkar inte längre.
 
  #13853  
Old 05-23-2011, 05:34 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fan vad snabba jox! Nästan så man kan tro att det är herrmodellen!
 
  #13854  
Old 05-23-2011, 07:44 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Fan säger du då , var det någon av grabbarna som hällde en Gin Fizz över dig eller varför är du så tyken

Aler, jag tjackade dem på deras sajt så jag vet faktiskt inte vad de kostar i butik... Men jag tror bara de säljs över disk i Åre?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  #13855  
Old 05-23-2011, 08:09 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
^^Okej. Deras goggles säljs på fler ställen över disk än Åre vet jag iaf och har för mig jag sett deras solglasögon när jag gått förbi Stureoptikern.
 
  #13856  
Old 05-23-2011, 08:23 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
^Säljs på ett flertal olika ställen i Stockholm! Sedan vet jag inte om det gäller både solglsaögon och goggles eller endast goggles (eller vice versa)...
 

Last edited by N.M.O; 05-23-2011 at 08:24 AM. Reason: Kass mening...
  #13857  
Old 05-23-2011, 08:48 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Rekommenderar Helsingborg starkt, speciellt på Sommaren. Jämfört med Finland var även bilscenen betydligt aktivare där (åtminstonen gällande street race etc.) Bodde första året i södra Helsingborg sedan flyttade jag ut till vischan till Fortuna Strand, jävligt skön liten by med passlig kurvig bilväg till centrum. PÅ vintern e de ju dött, men var är inte det.

Gilalde skarpt första adressen: ehrensv?rdsgatan 4, 25433 helsingborg - Google Maps
 
  #13858  
Old 05-23-2011, 09:25 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Fråga mig inte varför men jag, en polare och hans flickvän ska köra en strikt juice-only diet tills på lördag morgon Började imorse och känner mig helsnurrig redan! Man ska dricka runt 2l juice om dagen och en massa vatten bara, tydligen ska det vara grymt för att rena kroppen och få ut gifter osv. Helidiotiskt men efter ett helt liv av att bara äta snabbmat så kanske det inte är såååå dumt ändå. Wish me luck
 
  #13859  
Old 05-23-2011, 10:18 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by PorscheFanatic
Fråga mig inte varför men jag, en polare och hans flickvän ska köra en strikt juice-only diet tills på lördag morgon Började imorse och känner mig helsnurrig redan! Man ska dricka runt 2l juice om dagen och en massa vatten bara, tydligen ska det vara grymt för att rena kroppen och få ut gifter osv. Helidiotiskt men efter ett helt liv av att bara äta snabbmat så kanske det inte är såååå dumt ändå. Wish me luck
Må Gud stå dig bi i dessa hårda tider! Vilka prövningar du utsätter dig för Hade betydligt hellre valt att gå fjällräven classic på under ett dygn än att avstå från mat
 
  #13860  
Old 05-23-2011, 11:43 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Fråga mig inte varför men jag, en polare och hans flickvän ska köra en strikt juice-only diet tills på lördag morgon Började imorse och känner mig helsnurrig redan! Man ska dricka runt 2l juice om dagen och en massa vatten bara, tydligen ska det vara grymt för att rena kroppen och få ut gifter osv. Helidiotiskt men efter ett helt liv av att bara äta snabbmat så kanske det inte är såååå dumt ändå. Wish me luck
Haha mitt ex skulle testa precis samma sak. Jag sa till henne att hon var dum i huvudet att ens försöka sig på en sådan grej men hon snackade också om att rena kroppen från gifter osv. Hon pallade typ i 1 dag sedan mådde hon så jävla illa (hon blev helt grön i ansiktet och spydde hela tiden) så hon fick avbryta kuren
 



All times are GMT -4. The time now is 04:46 AM.