Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #13351  
Old 05-05-2011, 02:04 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Vad fan, foliera är ju inte någon dum idé egentligen. Passa på att foliera bilen samtidigt i någon fräck färg så behöver ju inte stötfångarna lackas? Jag föreslår miniblått med vita ränder.
 
  #13352  
Old 05-05-2011, 02:12 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Hahahaha
Jag är faktiskt ganska nöjd med färgen. Såg M3an i den där mattsilvriga färgen idag hos BMW. Jävligt läcker men kräver också ett betydligt mer aggresivt utseende för att se bra ut.
 
  #13353  
Old 05-05-2011, 02:43 PM
v n sthlm's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Mar 2011
Location: Stockholm Sweden
Posts: 162
v n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the rough
Oj oj oj oj, idag hände det något rolig på gymmet! Tjej knäböjer framför mig (good looking) i tights, SOM SPRICKER!!!!!
 
  #13354  
Old 05-05-2011, 02:49 PM
joand's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Nov 2010
Location: Malmö, Skåne
Posts: 140
joand is on a distinguished roadjoand is on a distinguished roadjoand is on a distinguished roadjoand is on a distinguished roadjoand is on a distinguished roadjoand is on a distinguished road
Originally Posted by Dave S
välkommna hit alla nya, men lite bättre presentationer kan vi allt få. Vad jobbar ni med och vad kör ni?

Jag hade förresten en peugeot RC (den där som ser ut som en fransk Audi TT) som försökte rejsa mig på motorvägen idag. Kunde inte låta bli att skratta lite
Här kommer lite mer info om mig. Kör Volvo 945-91 när jag inte tar Kronancykeln och på sommaren(när den nu ska dyka upp igen) kör jag en Kawasaki Z1000-08. Jobbar med support. Har varit bilintresserad så länge jag kan minnas och det mest exotiska jag har kört är en Porsche 911 Carrera, årsmodell 1986 tror jag.

Jag gillar Peugeot RCZ, såg en blå som var riktigt snygg för någon vecka sedan.
 
  #13355  
Old 05-05-2011, 02:51 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
^^pics or it didn't happen!


damn, joand kom i mellan, självklart riktat till v n sthlm
 

Last edited by Aler; 05-05-2011 at 02:52 PM.
  #13356  
Old 05-05-2011, 02:54 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Dave, är du bjuden till invigningen på Autoropas nya anläggning nu i helgen?
 
  #13357  
Old 05-05-2011, 02:55 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Currently Active Users Viewing This Thread: 8 (8 members and 0 guests)
Axman, GrayTT+, Holmer, jox+, Ludas+, Nicke, Sideways_swe+, v n sthlm


Hhhmmm, Hani is still watching us guys, better behave
 
  #13358  
Old 05-05-2011, 02:57 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ha det är lugnt, han fattar ingenting ändå

Joand, har du nån film när du sladdar med 945:an? Eller ännu bättre, en gammal biltidning där du står och posar bredvid bilen?
Typ i stil med denna:

 
  #13359  
Old 05-05-2011, 03:00 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Ska inte Jox plocka bort Andreas ur Avatarerna snart
 
  #13360  
Old 05-05-2011, 03:03 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Dave, är du bjuden till invigningen på Autoropas nya anläggning nu i helgen?
Nej, va fan är detta?
Jag är väl inte rik nog Vilken dag och vilka tider är det?
 



All times are GMT -4. The time now is 06:49 PM.