Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #13511  
Old 05-09-2011, 08:27 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Nicke
Den sku ju kunna vara en potentiell efterträdare nångång i framtiden. Har ej sett den live, men den verkar ju nog snygg på basen av bilder.

Btw. Hittade denna lilla rackaren på Ze amazing interwebz igår.

1 serie hatchback med e9x M3 DKG teknik och "CSL" inredning
Om detta har lyckats så kan det väl inte vara så svårt att göra samma åt en 1M? (dock säkert dyrt och krångligt, men anyways)

*BILDER*
Ja jävlar! Den måste ju vara helt galen att köra!
 
  #13512  
Old 05-09-2011, 08:32 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Varför gör man en sån bil? Jag fattar inte.

Beträffande BMW 1 M har jag sagt det förr och kommer säga det igen: I love it! Klockren busbil.
 
  #13513  
Old 05-09-2011, 09:07 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Jag håller med. Hade mycket hellre haft en hel M3a.
 
  #13514  
Old 05-09-2011, 09:37 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Ludas
Varför gör man en sån bil? Jag fattar inte.

Beträffande BMW 1 M har jag sagt det förr och kommer säga det igen: I love it! Klockren busbil.
Originally Posted by strebo
^^ Jag håller med. Hade mycket hellre haft en hel M3a.
Jag förstår hur ni tänker men jag respekterar verkligen de som gör såhär. Varför? För att man kan. As simple as that. Finns inte bilen du vill ha så fixar man det själv, det kräver balls! Sen är det ju inte alltid det lyckas speciellt bra, men det gör det inte mindre imponerande för det! Det ska ju finnas någon dåre som ska testa det man själv väljer att avstå från
 
  #13515  
Old 05-09-2011, 09:43 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Älskar min Audi.

"Jo förresten, din kylare läcker också"
"Mycket?"
"Ja.."
"Ska jag beställa en ny? Nu när bilen ändå är nerriven?
"Vad kostar den?"
"8,500. Och så den främre till ACn också, 4,900. Sååå ... *knappar på miniräknaren* .... 13,400 kronor extra då, utöver det andra stora arbetet då."
 
  #13516  
Old 05-09-2011, 09:49 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by jox
Älskar min Audi.

"Jo förresten, din kylare läcker också"
"Mycket?"
"Ja.."
"Ska jag beställa en ny? Nu när bilen ändå är nerriven?
"Vad kostar den?"
"8,500. Och så den främre till ACn också, 4,900. Sååå ... *knappar på miniräknaren* .... 13,400 kronor extra då, utöver det andra stora arbetet då."
Aj. Audi och reservdelar är ju inte känt för att vara a marrige made in heaven som man säger... Tråkigt!
 
  #13517  
Old 05-09-2011, 09:53 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Kan du inte på något sätt betala i natura då Jox?
 
  #13518  
Old 05-09-2011, 10:01 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Kan du inte på något sätt betala i natura då Jox?
Jo, jag erbjöd en snärt liten juridikstudent som är len som en babyrumpa som dellikvid, och de tackade ja. Så om du kan ta och röra dig utåt Huddinge nu så får du mer exakt vägbeskrivning när du närmar dig. Ta med en påse bullar också. Alla mekaniker älskar bullar!
 
  #13519  
Old 05-09-2011, 10:02 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
 
  #13520  
Old 05-09-2011, 10:03 AM
joand's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Nov 2010
Location: Malmö, Skåne
Posts: 140
joand is on a distinguished roadjoand is on a distinguished roadjoand is on a distinguished roadjoand is on a distinguished roadjoand is on a distinguished roadjoand is on a distinguished road
Originally Posted by Ludas
Varför gör man en sån bil? Jag fattar inte.

Beträffande BMW 1 M har jag sagt det förr och kommer säga det igen: I love it! Klockren busbil.
Håller med om att det är en klockren BMW. Skulle gärna vilja prova en!
 



All times are GMT -4. The time now is 02:05 PM.