Swedish Teamspeeder? Get in here!
Den sku ju kunna vara en potentiell efterträdare nångång i framtiden. Har ej sett den live, men den verkar ju nog snygg på basen av bilder.
Btw. Hittade denna lilla rackaren på Ze amazing interwebz igår.
1 serie hatchback med e9x M3 DKG teknik och "CSL" inredning
Om detta har lyckats så kan det väl inte vara så svårt att göra samma åt en 1M? (dock säkert dyrt och krångligt, men anyways)
*BILDER*
Btw. Hittade denna lilla rackaren på Ze amazing interwebz igår.
1 serie hatchback med e9x M3 DKG teknik och "CSL" inredning
Om detta har lyckats så kan det väl inte vara så svårt att göra samma åt en 1M? (dock säkert dyrt och krångligt, men anyways)
*BILDER*
Älskar min Audi.
"Jo förresten, din kylare läcker också"
"Mycket?"
"Ja.."
"Ska jag beställa en ny? Nu när bilen ändå är nerriven?
"Vad kostar den?"
"8,500. Och så den främre till ACn också, 4,900. Sååå ... *knappar på miniräknaren* .... 13,400 kronor extra då, utöver det andra stora arbetet då."
"Mycket?"
"Ja.."
"Vad kostar den?"
"8,500. Och så den främre till ACn också, 4,900. Sååå ... *knappar på miniräknaren* .... 13,400 kronor extra då, utöver det andra stora arbetet då."
Älskar min Audi.
"Mycket?"
"Ja.."
"Vad kostar den?"
"Mycket?"
"Ja.."
"Vad kostar den?"
Jo, jag erbjöd en snärt liten juridikstudent som är len som en babyrumpa som dellikvid, och de tackade ja. Så om du kan ta och röra dig utåt Huddinge nu så får du mer exakt vägbeskrivning när du närmar dig. Ta med en påse bullar också. Alla mekaniker älskar bullar!
Håller med om att det är en klockren BMW. Skulle gärna vilja prova en!