Swedish Teamspeeder? Get in here!
Får meddela att det är jäkligt ball när man kan börja utöva sina kunskaper som ingenjör. Känner ju sig riktigt manlig av att ha jobbar i en verkstad i en månad nu och svetsat, fräst och borrat för fullt. Håller på och testar jetmotorn ute nu och låter som fan Kommer folk överallt och undrar vad som händer.
Gick förbi ett annat lab och såg dem som går en kurs på masternivå för att bygga en miniformel1. De ska tävla mot andra universitet i landet som bygger samma typ av bil då. Hade varit sjukt ball att göra men får se om jag hinner sen.
Kolfiberfälgar är inte dumt!
Tydligen väger deras aluminiumram hälften så mycket som KTHs hela kolfiberchassi Hoppas bara att det håller i svängarna.
Gick förbi ett annat lab och såg dem som går en kurs på masternivå för att bygga en miniformel1. De ska tävla mot andra universitet i landet som bygger samma typ av bil då. Hade varit sjukt ball att göra men får se om jag hinner sen.
Kolfiberfälgar är inte dumt!
Tydligen väger deras aluminiumram hälften så mycket som KTHs hela kolfiberchassi Hoppas bara att det håller i svängarna.
(Nu vet du vad du har framför dig de närmaste 25 åren )
Ojoj, grattis! Min bror har precis fått unge och det var rätt häftigt ändå. Önskar er all lycka till
Var på väg hem från Malmö idag, och var inte särskilt stressad utan körde helt lagligt när jag ser en bil med varningsblinkers på långt fram, tänkte att det var stopp på gång, men det tar tid att komma i kapp bilen.
Jag får öka hastigheten till 125 ca för att komma ikapp, och tror inte mina ögon, det är en bogsering i 110 km/h Jag kör om bilarna, som har ca 3 meter lina emellan, i den bakre bilen sitter en kvinna i 45-50 års åldern, och en man i den främre, ungefär lika gammal.
Under tiden jag kör om (jag har ju saktat ner till deras hastighet ca) närmar vi oss en lastbil som ligger i 100, OCH DÅ kör de idioterna om lastbilen!!!
Obetalbar syn och erfarenhet