Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #11901  
Old 03-28-2011, 04:19 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Det blir ju två flugor i en smäll. Gasa på ett flygfält är ju sjukt kul och kanske få några barn med cancer att bli glada för en stund.
Axman: det är på tierps flygfält, norr om Uppsala. Lite långt för dig kanske.
Jox: får du ordning på kärran kan vi mötas upp i Uppsala och sen samåka till Tierp.
 
  #11902  
Old 03-28-2011, 04:19 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Men Sideways har ju redan berättat nästan alla detaljer om bilen. Det är en grymt cool 997.1 GT3 med diverse tunade delar från RS tuning. Det enda problem jag ser är att du måste bli svårt sjuk för att få åka med...
Jag kan ge dig en feting så kan du få åka 993TT-pling-plong-taxi till plåsterkåken . . .

Originally Posted by Sideways_swe
Jox: får du ordning på kärran kan vi mötas upp i Uppsala och sen samåka till Tierp.
Jaså, bra! Läste om att det var neråt Östergötland förra året, Tierp är ju närmare. Kör först du så väntar jag i Tierp tills du kommer
 
  #11903  
Old 03-28-2011, 04:28 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Kul, jag tänkte ju starta upp "Min värsta dag" för friska, priviligierad curlingbarn från bra hushåll som behöver lära sig lite mer om live och få distans till Canada Goose-jackor och smart phones. Där ska de få åka 242 i 6h mitt i sommaren utan ac, sova i en husvagn full med myggor och sedan ska jag dra ut en jävla massa tänder på dem utan bedövning.
Men det känns som det inte är riktigt nog jävligt, så Jox kanske kan komma förbi och prata lite om sitt jobb och Strebban kan lära dem dricka sprit?
 
  #11904  
Old 03-28-2011, 04:28 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Axman: det är på tierps flygfält, norr om Uppsala. Lite långt för dig kanske.
Yes, verkar så med TS träffen också
 
  #11905  
Old 03-28-2011, 04:31 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Yes, verkar så med TS träffen också
Vi skulle ju annars kunna samåka upp, plocka upp Strebban i Småland sen road trippa upp till Sthlm.
 
  #11906  
Old 03-28-2011, 04:33 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Kul, jag tänkte ju starta upp "Min värsta dag" för friska, priviligierad curlingbarn från bra hushåll som behöver lära sig lite mer om live och få distans till Canada Goose-jackor och smart phones. Där ska de få åka 242 i 6h mitt i sommaren utan ac, sova i en husvagn full med myggor och sedan ska jag dra ut en jävla massa tänder på dem utan bedövning.
Men det känns som det inte är riktigt nog jävligt, så Jox kanske kan komma förbi och prata lite om sitt jobb och Strebban kan lära dem dricka sprit?
Hahahaha! Vet du, jag tror på fullaste allvar att det skulle fungera. Jag känner en hel del föräldrar som skulle vilja att deras barn inte var så jäkla bortskämda med allt och skulle mer än gärna skicka iväg dem och betala några tusenlappar för att få ner dem på jorden. Tyvärr så jobbar jag ju i den bransch som alla bortskämda ungjävlar vill in i så det skulle nog inte funka, men Axman kan ju låta dem hugga ner träd istället? Och Ludas kan prata om civilmål. Och Strebban bjuder på Etanoldrinkar.
 
  #11907  
Old 03-28-2011, 04:33 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jaså, bra! Läste om att det var neråt Östergötland förra året, Tierp är ju närmare. Kör först du så väntar jag i Tierp tills du kommer
Haha du kommer ändå inte våga åka hela vägen dit själv iaf. Det är LÅNGT ut på landet. Långt från stureplan och champagne vaskning. Klarar du det tror du?
 
  #11908  
Old 03-28-2011, 04:49 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Vi skulle ju annars kunna samåka upp, plocka upp Strebban i Småland sen road trippa upp till Sthlm.
Får fundera på detta, händer mycket i juni för mig, skolavslutning 10 juni, + bröllopsfirande av vår 25 års och svärföräldrarnas 50 års....
 
  #11909  
Old 03-28-2011, 04:50 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Kul, jag tänkte ju starta upp "Min värsta dag" för friska, priviligierad curlingbarn från bra hushåll som behöver lära sig lite mer om live och få distans till Canada Goose-jackor och smart phones. Där ska de få åka 242 i 6h mitt i sommaren utan ac, sova i en husvagn full med myggor och sedan ska jag dra ut en jävla massa tänder på dem utan bedövning.
Men det känns som det inte är riktigt nog jävligt, så Jox kanske kan komma förbi och prata lite om sitt jobb och Strebban kan lära dem dricka sprit?
Hey! Dricka sprit är inte jävligt, det är ju fint....men lära dem dricka xider och champagne däremot! Fyfan vilken skit! Iofs...då kanske idén falerar?


Vi skulle ju annars kunna samåka upp, plocka upp Strebban i Småland sen road trippa upp till Sthlm.
Absolut. Det hade varit nice.
 
  #11910  
Old 03-28-2011, 04:54 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Får fundera på detta, händer mycket i juni för mig, skolavslutning 10 juni, + bröllopsfirande av vår 25 års och svärföräldrarnas 50 års....
Jag kan heller inte i början på juni, så nån gång mitten-slutet borde ju funka. De i sthlm får ju anpassa sig lite efter oss långväga gäster.
 



All times are GMT -4. The time now is 06:51 PM.