Swedish Teamspeeder? Get in here!
In other news så har jag tagit ner buskar och träd på tomten idag, och satan i helvete - jag har stått med röjsågen i över 7 timmar och burit säkert 3 ton ... och är fullständigt och totalt trasig. Känns som att man blivit överkörd. Lär ju inte kunna röra mig i morgon
Haha det är precis så man ska utnyttja ledigheten på påskhelgen Jox. Hoppas du fått en riktigt fet bondbränna på köpet också
Elden vi gjorde i fredags låg fortfarande och pyrde för några timmar sedan innan jag stack tillbaka in till stan. Nu är jag hemma igen och blev välkomnad av en GT3 och 430 som raceade på Valhallavägen. Imorgon kanske man borde sätta sig på en uteservering och spana in alla feta sportbilar. Sideways, inga planer på att sprida terror i stan med din GT3a imorgon?
Elden vi gjorde i fredags låg fortfarande och pyrde för några timmar sedan innan jag stack tillbaka in till stan. Nu är jag hemma igen och blev välkomnad av en GT3 och 430 som raceade på Valhallavägen. Imorgon kanske man borde sätta sig på en uteservering och spana in alla feta sportbilar. Sideways, inga planer på att sprida terror i stan med din GT3a imorgon?
Ja det kanske blir lite svårare att transportera golfklubborna i Caymanen men för 300k kr mindre är det ok
Angående det Jox sa att det är så lite skillnad mellan R och S med tanke på prisskilnaden så ligger det visserligen nånting i det. Men sen så har ju Cayman R faktiskt en karbonvinge också. Karbon!
Skämt åsido, visst är det ändå lite tragiskt att Caymanen har så mycket mer potential än 911 iom mittmotor, samtidigt som Porsche aldrig kommer låta den konkurrera med 911an.
Angående det Jox sa att det är så lite skillnad mellan R och S med tanke på prisskilnaden så ligger det visserligen nånting i det. Men sen så har ju Cayman R faktiskt en karbonvinge också. Karbon!
Skämt åsido, visst är det ändå lite tragiskt att Caymanen har så mycket mer potential än 911 iom mittmotor, samtidigt som Porsche aldrig kommer låta den konkurrera med 911an.
Ett baksäte, även om det må vara ett nödbaksäte kan vara förbaskat bra att ha om man har bilen som enda bil. Hade jag fått välja mellan de två att ha som enda bil, hade jag nog valt 911an just pga lite mer plats, lite högre markfri gång (har jag för mig) och en bil som nog hanterar snö lite lugnare än en Cayman. Hade hjärtat helt fått välja, hade jag valt Caymannen direkt. Hade inte Caymanpriserna legat lite väl högt, hade jag köpt mig en begagnad Cayman.
Förresten, Axman eller sideway eller nån annan med koll på BMW.
Vad ska man ha för trim? Chip eller plug in box?
Verkar som om Vishnu och JB2 är de största på marknaden. Dessa är om jag förstått det rätt endast boxar man pluggar in och man flashar inte om ECUn.
Min polares kompis äger nån finsk bmw-återförsäljare och han propsade på att riktig flash är det bästa. Jag känner mig allmänt förvirrad över vad som är vad och tänkte väl inte trimma nu, men sen dök ett erbjudande som är lite för bra upp...
Vad ska man ha för trim? Chip eller plug in box?
Verkar som om Vishnu och JB2 är de största på marknaden. Dessa är om jag förstått det rätt endast boxar man pluggar in och man flashar inte om ECUn.
Min polares kompis äger nån finsk bmw-återförsäljare och han propsade på att riktig flash är det bästa. Jag känner mig allmänt förvirrad över vad som är vad och tänkte väl inte trimma nu, men sen dök ett erbjudande som är lite för bra upp...
Jag och min bonn-bränna tycker som sagt precis som Chris Harris - Cayman R är ett stort skämt. Precis som alla andra hundra miljoner specialversioner av alla nya Porschar så är det bara ett emblem bak, och två kolfiberdetaljer. Och 50% dyrare. Den kunde ha blivit så extremt bra om de bara hade lagt ner lite energi på det - torrsump, riktigt svetsad kaross etc. Men det man får är bara en dekaltrimmad S.
Förresten, Axman eller sideway eller nån annan med koll på BMW.
Vad ska man ha för trim? Chip eller plug in box?
Verkar som om Vishnu och JB2 är de största på marknaden. Dessa är om jag förstått det rätt endast boxar man pluggar in och man flashar inte om ECUn.
Min polares kompis äger nån finsk bmw-återförsäljare och han propsade på att riktig flash är det bästa. Jag känner mig allmänt förvirrad över vad som är vad och tänkte väl inte trimma nu, men sen dök ett erbjudande som är lite för bra upp...
Vad ska man ha för trim? Chip eller plug in box?
Verkar som om Vishnu och JB2 är de största på marknaden. Dessa är om jag förstått det rätt endast boxar man pluggar in och man flashar inte om ECUn.
Min polares kompis äger nån finsk bmw-återförsäljare och han propsade på att riktig flash är det bästa. Jag känner mig allmänt förvirrad över vad som är vad och tänkte väl inte trimma nu, men sen dök ett erbjudande som är lite för bra upp...