Swedish Teamspeeder? Get in here!
Jag kan faktiskt välja hur mycket jag vill att den ska låta. Trycker jag in sportknappen då är det nästan raka rör på tomgång och över 3k rpm,enda ljuddämparna är typ kattarna. Har jag inte sportknappen på är det två ljuddämpare (Cargraphicljuddämpare som sitter i hjulhusen). Då är den ganska tyst faktiskt. Bra när man vill åka långt eller när man inte vill väcka grannarna. Sen finns det en switch i motorutrymmet som gör att spjällen är öppna konstant.
Nåja, så mycket pengar tänker jag nog inte lägga, så du kan känna dig säker.
Räcker nog med chip och avgas och ev då en IC för driftsäkerheten.
Ska hålla ett öga på begagnatmarknaden och se om vettiga delar poppar upp, ser ni nått så säg till.
Räcker nog med chip och avgas och ev då en IC för driftsäkerheten.
Ska hålla ett öga på begagnatmarknaden och se om vettiga delar poppar upp, ser ni nått så säg till.
Bra tryck i grejerna
men var tredje start så blev den med värst vishnupaket lite varm förstås jag, så intercooler är nog vettigt att slänga på medd. Klart den är manuell. Det är en svensksåld 07a med 2700 mil. Två tidigare ägare, en man född 39 och en född 45. Ganska basic i utrusning, sportstolar i tyg och bara ac (inte acc). Jag prioriterade hellre en lågmilare med bra historia framför en massa utrustning och 9000 mil. Det klart, hade man haft råd så hade man kunnat fått båda