Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #12551  
Old 04-16-2011, 01:07 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Har jag förstått rätt att det är fest i södra Sverige, var någonstans exakt? Simmar över från Danmark med kniven i munnen snart. Dricker GT:n ensam och drömmer om snus, snacka om en trist lördag.
 
  #12552  
Old 04-16-2011, 01:15 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ja Sideways jag är fortfarande i Frankfurt, flyger hem imorgon kväll. Blir en hård utgång för tredje dagen i rad nu men man får passa på när ölen kostar 1 Euro och dessutom smakar sjukt gott
 
  #12553  
Old 04-16-2011, 01:22 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Tackar, men det är klart, så förkyld som jag är just nu så är det ingen som vill umgås med mig, knappt ens hunden
Jag kan ta med mitt gamla Gameboy till dig så kan du spela medans jag och Sideways är inne och dubbeldippar Växjö-kex i Strebbans IKEA-soffa

Originally Posted by Chubster
Har jag förstått rätt att det är fest i södra Sverige, var någonstans exakt? Simmar över från Danmark med kniven i munnen snart. Dricker GT:n ensam och drömmer om snus, snacka om en trist lördag.
Du har lagt av snusandet helt alltså? Sinnessjukt strongt. Jag var iväg i 45 minuter i eftermiddags och glömde snuset hemma - höll på att dö så jag fick svänga in på en mack och köpa en dosa.
 
  #12554  
Old 04-16-2011, 01:28 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by jox
Du har lagt av snusandet helt alltså? Sinnessjukt strongt. Jag var iväg i 45 minuter i eftermiddags och glömde snuset hemma - höll på att dö så jag fick svänga in på en mack och köpa en dosa.
Har även tidigare kört pauser på några månader, men då har det varit mer frivilligt. Nu väntar jag på nästa vecka då jag åker till Sverige med polarna, gud vad jag tänker snusa samt köpa snus.

Argh, så skönt i Sverige då man får köpa snus överallt, saknar det. I Finland har man som tur en hel del kompisar som kan leverera snus åt en då man glömt det egna.

edit: Är för den delen riktigt jävla piss att skriva exjobb/gradu då snuset ett-tu-tre tar slut, tror jag aldrig förr behövt det lika mycke som nu.
 

Last edited by Chubster; 04-16-2011 at 01:30 PM.
  #12555  
Old 04-16-2011, 01:32 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Hahaha, snackade precis med en nyinflyttad granne som köpte några hus bort i höstas. Hela kåken totalrenoverad från botten upp - den polack som fick jobbet måste ha dragit in minst tio årslöner på jobbet.

Tror ni inte att det jävla puckot håller på och småsnor massa verktyg och prylar inne i huset under tiden han jobbar? Han kanske skulle tjänat 3-400,000:- på hela uppdraget fram tills sommaren, en sanslös massa jobb. Men nu hade han snott några gamla vaser, parfymer(?!), en borrmaskin etc som tillsammans var värt max 4,000 spänn.

Grannen börjar ju naturligtvis undra varför små grejer försvinner hela tiden och, så klart, så låg det i bakluckan på hantverkarens polska Astra-kombi som han parkerade på uppfarten, halvt dolt under någon gammal filt.

Vilken jävla dumskalle
 
  #12556  
Old 04-16-2011, 01:44 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Hahaha, man blir alltid lika förvånad hur idiotiska människor är. Grabben tänkte väl lite för mycket på snabba cash..

För den delen blev jag inspirerad att se på filmen Heat, då de snackade om den i Fransk Maffia dokumentäret, kom inte ihåg hur bra den var!
 
  #12557  
Old 04-16-2011, 01:46 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Är det bara jag som inte kan "editera" mina inlägg? Har ingen edit ikon vid mina inlägg längre. :S

edit: vafan nu hade jag ju det på det här inlägget.. är det tidsbegränsat? Kan man inte editera inlägg typ en timme efter man postat? jox, du är ju mod!
 

Last edited by Sideways_swe; 04-16-2011 at 01:48 PM.
  #12558  
Old 04-16-2011, 01:48 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Det finns en tråd angående det, efter typ 15min kan du inte mer ändra nåt.
 
  #12559  
Old 04-16-2011, 01:50 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Chubster
Det finns en tråd angående det, efter typ 15min kan du inte mer ändra nåt.
ah okej. Har det alltid varit så? eller är det nåt nytt?
 
  #12560  
Old 04-16-2011, 01:50 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ingen aning om varför de la in en begränsning på det, men huvudsaken är att jag kan editera era inlägg
 



All times are GMT -4. The time now is 11:54 PM.