Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #12321  
Old 04-11-2011, 04:28 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Är det en E60 M5 eller är det Gustav egna E39a?
E60 m5. Gustav har en e90 m3 nu tror jag
 
  #12322  
Old 04-11-2011, 04:28 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Är det en E60 M5 eller är det Gustav egna E39a?
Ser ut på backspegeln som att det är en E60.
 
  #12323  
Old 04-11-2011, 04:59 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Då är det ju löjligt bra tryck i TTn jag och brorsan racade Gustav i hans E39a och han hade ju också ett Supersprintsystem. Han tog ju RS4an precis, vilket var lite otippat men det är ju sjukare att TTn bara kör iväg från nya M5an!

Jaha, har han det? Han körde ju nya M3an rätt hårt när det var M3-event där uppe. Servon pajade efter några race lol.

Är det nån av er som varit uppe på hans event?
 
  #12324  
Old 04-12-2011, 01:24 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Nej inte varit på något event. Men är dom verkligen så vinklade som "alla" vill påstå att dom är? Jag tycker att så fort någon postar en video därifrån så är den vinklad?
 
  #12325  
Old 04-12-2011, 01:46 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
In other news, sket sig med min C-uppsats. Blir ett fjärde år. Kanske lika bra så man tar en magister med en gång. Sen fan så mycket roligare att skriva D-uppsats mot ett företag så man kanske lär sig lite i vår.
 
  #12326  
Old 04-12-2011, 01:57 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
In other news, sket sig med min C-uppsats. Blir ett fjärde år. Kanske lika bra så man tar en magister med en gång. Sen fan så mycket roligare att skriva D-uppsats mot ett företag så man kanske lär sig lite i vår.
Vad synd Strebo =/ Fick ni U på den och måste göra om helt eller?
 
  #12327  
Old 04-12-2011, 01:59 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
^^ Nej inte varit på något event. Men är dom verkligen så vinklade som "alla" vill påstå att dom är? Jag tycker att så fort någon postar en video därifrån så är den vinklad?
Nja, det var väl inte jättehitech starter som de hade. Vissa tog ju sats över startinjen och det kunde göra sjukt mycket för hela racet. Nu har de ju iofs bytt bana att köra på, men ibland överraskar resultaten en del.
 
  #12328  
Old 04-12-2011, 02:11 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Vad synd Strebo =/ Fick ni U på den och måste göra om helt eller?
Heh, nej. Jag är inte helt inkompetent . För att ta den korta versionen; Jag läser finansiell inriktning men ville ta en Kandidat för att jag är så skoltrött, men LNU erbjuder inte en kandidat i Finansiell. Alternativet blev då att skriva en kandidat med controllerfördjupningen men där har jag inte fått någon handledning alls. Har försökt kontakta examinatorn 2-3ggr utan svar både via mail och telefon. Pinsamt dåligt faktiskt. Men bara för det så kommer jag ju inte få längre tid på mig så att säga.....administrationen på LNU är skrämmande dålig. Eller, det skiljer mycket i servicemind beroende på vem man pratar med....vilket är tråkigt. Inte nog med att det är deras jobb, enligt den gamla klyschan så är det ju också min framtid.

Originally Posted by Bronto
Nja, det var väl inte jättehitech starter som de hade. Vissa tog ju sats över startinjen och det kunde göra sjukt mycket för hela racet. Nu har de ju iofs bytt bana att köra på, men ibland överraskar resultaten en del.
Ohfan...för ibland fattar man ju inte hur dom får dit alla bilar. Är ju löjligt feta bilar ibland.
 
  #12329  
Old 04-12-2011, 04:09 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Alltså det man ser ju ibland i M5boards race att en bil tjuvstartar eller missar en växling men det är ju uppenbart och ingenting de försöker dölja eller så. Det är ju inga vetenskapliga tests utan mer ett roligt event. Ändå tycker jag att man i de flesta race får en hyfsad indikation på hur bilarna väger mot varandra. Att det skulle fuskas på andra sätt har jag svårt att se eftersom eventet mig veterligen inte är sponsrat eller liknande.

Jag ska gå på huvudförhandling i Marknadsdomstolen snart i ett mål där vi är ombud. Det kommer vara sjukt hetsigt för motparten har delat ut ett antal slag under bältet mot vår klient och oss som ombud. Min chef är minst sagt upprörd. Får se hur det går
 
  #12330  
Old 04-12-2011, 04:47 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Självklart hade det varit så oehört mycket mer jobb (än vad det säkert redan är), men att ha en driftbox i varje bil hade varit nice. Dvs köra 50-250km/h eller vilka hastigheter dom nu kör
 



All times are GMT -4. The time now is 07:48 AM.