Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #10641  
Old 03-05-2011, 04:18 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Du har egentligen två val som jag ser det - antingen hyra in någon stackars polack som tar hand om resten, eller så drar du i dig två vinare nu ikväll så känns det inte lika mycket i morgon
Hhmm, vet inte vilket som är värst!
 
  #10642  
Old 03-05-2011, 05:06 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
shit vad tråkigt jag har
 
  #10643  
Old 03-05-2011, 05:09 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
shit vad tråkigt jag har
Why?
 
  #10644  
Old 03-05-2011, 05:13 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Why?
Jag vet inte. Är bara så fruktansvärt uttråkad. Flickvännen är på fest. inget vettigt på tv, ingen öl hemma så jag kan inte bli mysfull i soffan heller. Tur att man har sverige tråden på TS iaf Hur är det med träningsvärken?
 
  #10645  
Old 03-05-2011, 05:13 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Då är vi fyra.
 
  #10646  
Old 03-05-2011, 05:16 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Tradolan fest hos mig?
 
  #10647  
Old 03-05-2011, 05:17 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Jag vet inte. Är bara så fruktansvärt uttråkad. Flickvännen är på fest. inget vettigt på tv, ingen öl hemma så jag kan inte bli mysfull i soffan heller. Tur att man har sverige tråden på TS iaf Hur är det med träningsvärken?
Jodå, ovanligt pigg ikväll efter två hårda dagar i trädgården! Sitter o tittar på en dålig film Eagle Eyes, hur fantasilös som helst. Snart dax att krypa ner under täcket!
 
  #10648  
Old 03-05-2011, 05:34 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Felix:

Targa med GT3 front och en "sjuhelvetessänkning".

Rätt cool, men lite väl cool för min smak, hehe. Sitter och räknar på vad det skulle kosta att köpa en 997TT fr. USA (06:a) för att sedan facelifta upp den utvändigt till 2011 års modell. Inte så farligt med tanke på att när vi fått hem den + installerat alla delar så är det fortfarande mindre pengar utlagt än den som är billigast på blocket. Blir nästa wannabee-projekt om vi får iväg Targan i höst tror jag.

Bakdel - Ledbakljus + nya rear bumpern / 20 000 SEK
https://teamspeed.com/forums/997-996...-my-turbo.html

Fronten enda som behöver bytas är framlyktorna (de gamla kan man sälja för ca: 5000 / 10 000 SEK
Scheinwerfer Kurvenlicht Xenon li.+re. Porsche 911 997 bei eBay.de: Lichter Leuchten (endet 27.03.11 22:41:54 MESZ)

2010 997TT replikafälgar. Det går att använda originaldäcken / 10 000 SEK
19" Style 1054 Alloy wheels for Porsche Cars, Porsche | Design 911

Nya backspeglar / 2500 SEK
Exterior Mirrors Update to larger Housings 997 MKII Gen2 Look for Porsche 997/ 987, Porsche | Design 911


 
  #10649  
Old 03-05-2011, 05:42 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by jox
Okej, som en ny snus, inte använd Hur trivs du i Danmark då?
Heh, acceptabelt!
Danmark är najs, 20 grader varmare än i Finland. Bara man ännu sku förstå vad dom säger, ut med potatisen från munnen

Grattis för den delen, bra val!
 
  #10650  
Old 03-05-2011, 05:45 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Är också sugen på att byta till LED på båda turbon och gt3an. Häromdagen hittade jag även ett tysktföretag (dom har en svensk återförsäljare) som säljer eftermarknads LED som ser riktigt bra ut enligt mig. Då slipper man byta baken på bilen också, ska leta upp några bilder
 



All times are GMT -4. The time now is 01:51 AM.