Swedish Teamspeeder? Get in here!
Bra tryck i den vågen! Fast jag förstår inte hur de personerna vågar stå uppe på balkongen och filma därifrån. De får nog sitta fast där ett tag tills vattnet dragit sig undan och man ens kan komma ut. Läskigt..
För och efternamn V = victor N = privat
Ah big power meet kanske det hette, ganska vidrigt är det iaf
Det är jävligt synd att bilmässan inte finns kvar. Kommer ihåg när jag gick dit tidigare och såg bl a Tom Meissners privata samling och Ferraris stånd med en Enzo. Sist jag var på bilmässa var IAA 2009, men vore kul att åka dit igen nu i år.
Det är jävligt synd att bilmässan inte finns kvar. Kommer ihåg när jag gick dit tidigare och såg bl a Tom Meissners privata samling och Ferraris stånd med en Enzo. Sist jag var på bilmässa var IAA 2009, men vore kul att åka dit igen nu i år.
Ah big power meet kanske det hette, ganska vidrigt är det iaf
Jag kan inte minnas sist jag var på en bilmässa här i stockholm, va nog några år sen iaf. Rätt synd då jag vill minnas att sist jag va där va det packat med folk och utställare (märken/märkes tuners).
Vi får nöja oss med trägårds och antikmässa här istället
MPH Mässan hölls förra året i Kista, de hade ganska mycket superbilar där, bl.a en K'segg. Har dock ingen aning om det ska hållas i år igen . . .
EDIT: Det var tydligen 2009 och inte förra året som den hölls i Kista utanför Sthlm. My bad, för mycket vin igår
EDIT: Det var tydligen 2009 och inte förra året som den hölls i Kista utanför Sthlm. My bad, för mycket vin igår
Last edited by speedsters; 03-13-2011 at 10:50 AM.
Jo MPH va rätt nice, men skulle vilja ha en mässa som dom hade förr på älvsjömässan