Swedish Teamspeeder? Get in here!
Nej nej nej självklart inte. Det står klart och tydligt i, öh, biljettlagen att det är ok att kopiera biljetter så länge det görs i god tro. Och det är ju uppenbarligen fallet här.
Fick mer pengar på kontraktet än min handpenning, så why not. Kan alltid skaffa en Cyg senare 
Nej jag varvade alltid tidpunkterna, men det sitter ett litet kontrollnummer i nederkant på biljetten och det var det som jag inte ändrade så ofta - jag trodde aldrig de kunde kolla det i systemet. Det är egentligen bara en siffra som visar vilket nummer i ordningen biljetten är. Dvs den första biljetten på den automaten varje månad har 0001. Men no facking way trodde jag att det var datoriserat och kunde kollas upp sådär, varför ha ett system som man kan kolla biljettens ordning i månaden!? Ytterligare onödiga miljoner i skattepengar där för att utveckla den idiotin, och så undrar dem varför jag inte vill betala någon sorts avgift eller skatt på bilen för femtioelfte gången den dagen . . .
Om man lade ner alla myndigheter i det här landet skulle det inte behövas någon skatt alls.

Nej jag varvade alltid tidpunkterna, men det sitter ett litet kontrollnummer i nederkant på biljetten och det var det som jag inte ändrade så ofta - jag trodde aldrig de kunde kolla det i systemet. Det är egentligen bara en siffra som visar vilket nummer i ordningen biljetten är. Dvs den första biljetten på den automaten varje månad har 0001. Men no facking way trodde jag att det var datoriserat och kunde kollas upp sådär, varför ha ett system som man kan kolla biljettens ordning i månaden!? Ytterligare onödiga miljoner i skattepengar där för att utveckla den idiotin, och så undrar dem varför jag inte vill betala någon sorts avgift eller skatt på bilen för femtioelfte gången den dagen . . .
Om man lade ner alla myndigheter i det här landet skulle det inte behövas någon skatt alls.
Klokt. Får man mer än man gett så är det bara att sälja. Inte så att du blivit fäst vid den redan
. Fan, det måste ju vara svindyrt att bara äga en bil i "innerstan" i Stockholm? Är det avgift dygnet runt när man parkerar längs med gatorna? Och vf kostar ett garage egentligen?
. Fan, det måste ju vara svindyrt att bara äga en bil i "innerstan" i Stockholm? Är det avgift dygnet runt när man parkerar längs med gatorna? Och vf kostar ett garage egentligen? Klokt. Får man mer än man gett så är det bara att sälja. Inte så att du blivit fäst vid den redan
. Fan, det måste ju vara svindyrt att bara äga en bil i "innerstan" i Stockholm? Är det avgift dygnet runt när man parkerar längs med gatorna? Och vf kostar ett garage egentligen?
. Fan, det måste ju vara svindyrt att bara äga en bil i "innerstan" i Stockholm? Är det avgift dygnet runt när man parkerar längs med gatorna? Och vf kostar ett garage egentligen?Roligaste är ändå att det kryllar av massa gamla 745or och Mazda 626or i dessa garage. Fattar inte hur ägarna resonerar. Att betala hela bilens värde i avgift varje månad om och om igen bara för att kunna ställa den någonstans är ju inte helt klyftigt . . .

. Kanske en schtekig vespa?