Swedish Teamspeeder? Get in here!
Vore kul att se en bild på dåren. Han måste garanterat ha köpt kärleksklyschboken 2010 - soluppgångar och ögon, skönhet och visdom. Hallå för fan liksom
Ja, sjuuuuka pengar. Den där svarta RS 3.8an han har inne är helt perfekt på alla sätt, men 200,000 EURO! Det börjar bli superbilspengar då.
Ja, sjuuuuka pengar. Den där svarta RS 3.8an han har inne är helt perfekt på alla sätt, men 200,000 EURO! Det börjar bli superbilspengar då.
En tjejkompis dejtar nån ny snubbe. Det här skrev han till henne på facebook nyss. Vafan, dra en gräns... 
"Du är en underbar tjej och får mig att må så obeskrivligt bra...Att vakna med dig på morgonen och se dina vackra ögon öppnas är som att sitta och skåda den vackraste soluppgången man kan tänka sig, finare än alla änglar som finns i himlen! Du får mig att känna den underbaraste känslan i magen...Du gör mig hel! Du är definitionen av skönhet, visdom och kärlek! Du har verkligen fångat mitt hjärta gumman...Hoppas du aldrig försvinner!"

"Du är en underbar tjej och får mig att må så obeskrivligt bra...Att vakna med dig på morgonen och se dina vackra ögon öppnas är som att sitta och skåda den vackraste soluppgången man kan tänka sig, finare än alla änglar som finns i himlen! Du får mig att känna den underbaraste känslan i magen...Du gör mig hel! Du är definitionen av skönhet, visdom och kärlek! Du har verkligen fångat mitt hjärta gumman...Hoppas du aldrig försvinner!"

Edit: Strebo va?
Strebo, jag tycker det är ganska kul att reflektera över hur patetisk man är när reptilhjärnan tar över kontrolllen. Kanske inget att vara stolt över men skratta åt sig själv borde man kunna göra även i sådana lägen...
Bronot jävligt cool bild, och ja den är sjukt lik i kompositionen. Fan vad ballt med två ducktails bredvid varandra.
Bronot jävligt cool bild, och ja den är sjukt lik i kompositionen. Fan vad ballt med två ducktails bredvid varandra.
Absolut, jag har den sjukaste historian någonsin som är så patetisk så det är nästan sorgligt... Men det sparar vi till senare.
Har ni hört att Henrik Dorsin håller på att spela in svenska versionen av The Office? Fan jag tror det kan bli galet bra, hoppas Dorsin spelar chefen, eller kanske killen som alltid är på chefens sida, Dwight eller vad han heter i us versionen.
Har ni hört att Henrik Dorsin håller på att spela in svenska versionen av The Office? Fan jag tror det kan bli galet bra, hoppas Dorsin spelar chefen, eller kanske killen som alltid är på chefens sida, Dwight eller vad han heter i us versionen.
Det där är ju en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt annan sak fattar du väl. Att vara borderline sociopat för att få till det en (kanske två) gånger går absolut inte att jämföras med att slänga ur sig ord som soluppgångar, vackra ögon, skönhet och visdom. Aldrig att jag skulle komma på tanken att förleda ett ragg på det sättet.Jag är den första att erkänna att jag gör mycket för att ligga men när man idiotförklarar sig själv, hela sin familj och släkt på facebook som den där killen gjorde, där går fan gränsen...
Edit: Hahaha Sideways nej det är inte jag