Swedish Teamspeeder? Get in here!
Najs, har endast sätt den på en mässa, och den är ju nog överraskande liten och låg. (alltså veyronen, inte turisten)
Hemma i svedala igen efter 5dagar i Barca. Snacka om puls i den staden. Nattlivet är helt galet, har inte varit med om nåt liknande. Jag och tjejen fattade efter nån dag att man går fan inte ut och äter middag innan 23.00. Vi gick ut och åt 19.00 en dag då var vi liksom själva på restaurangen. Viss skillnad mot här hemma.
Vi var och kollade på delar av swedish house mafia också, herre jävlar vad grymt det va! Men det var likadant där.. vi gick till nattklubben 23.30, då var vi i princip först, tiden gick och fullare blev man. kl03.15 gick Axwell och Ingrosso på scenen. Klubben stängde 07.30. haha
Kan lägga upp lite bilder om nån är intresserad. Strebban får lägga upp först :P
Vi var och kollade på delar av swedish house mafia också, herre jävlar vad grymt det va! Men det var likadant där.. vi gick till nattklubben 23.30, då var vi i princip först, tiden gick och fullare blev man. kl03.15 gick Axwell och Ingrosso på scenen. Klubben stängde 07.30. hahaKan lägga upp lite bilder om nån är intresserad. Strebban får lägga upp först :P
Last edited by Sideways_swe; Jul 29, 2011 at 04:08 PM.
Vet flera som sett den, tydligen franskreggad
Kul att folk börjar komma tillbaka till landet sakta men säkert. Känns typ som att jag har fått underhålla mig själv här på TS medan jag jobbat
Blir det nån autolife träff snart igen Adde?
Sent from my U20i using Teamspeed
Blir det nån autolife träff snart igen Adde?
Sent from my U20i using Teamspeed
Det var en i veckan när jag var borta och tror att det kommer vara en på onsdag. Hoppas det iaf! Då får du komma förbi!
Ok ok, orkar inte skriva något långt så får bli lite fler posts med någon enstaka bild
. Börjar med rutten på nedvägen, glöm inte att vi inte fegade med GPS utan körde med en karta på tyska som vi köpte vid första tankingen
. Detta är från Puttgarden, vi körde båtarna Helsingborg->Helsingör samt Rödby->Puttgarden. Hela resan ner tog 22h30min.

Edit: Attachmentsbilden blev för liten.
. Börjar med rutten på nedvägen, glöm inte att vi inte fegade med GPS utan körde med en karta på tyska som vi köpte vid första tankingen
. Detta är från Puttgarden, vi körde båtarna Helsingborg->Helsingör samt Rödby->Puttgarden. Hela resan ner tog 22h30min.Edit: Attachmentsbilden blev för liten.
Last edited by strebo; Jul 30, 2011 at 09:25 AM.