Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #961  
Old 05-09-2008, 06:44 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by fj0
God dagens! Det där låter inte alls kul måste jag säga, vad kör du för bil?
Den i avataren

Originally Posted by fj0
Jag vet inte hur jag hittade hit men varför känns det otroligt 6speedonline-aktigt? Någon som har lite historia och info om det här forumet?
Vi är alla six-speedare som emigrerat hit för några månader sen.
 
  #962  
Old 05-09-2008, 06:55 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Det är så mycket trevligare utan indier, eller hur Jox?
 
  #963  
Old 05-09-2008, 08:47 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by fj0
Ja den är rolig att köra! Strippad är bra.

Läppen ska lackas samma färg som bilen, målet är att lacka om fronten också och lägga igen hålen men vi får se hur långt vi kommer.

Har du några bilder på din M coupe?
Nice.

Om du kollar min profil finns två album. Där finns några på Mcoupen.
 
  #964  
Old 05-09-2008, 11:07 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Nice.

Om du kollar min profil finns två album. Där finns några på Mcoupen.
Var i din profil? Visste inte att man kunde lägga upp bilder där, men hittar inga. Är jag blind?
 
  #965  
Old 05-09-2008, 04:21 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Öppna profilen, välj statistics. Där finns Albums created by [user]. Klicka!
Har för övrigt badat i havet idag. Sjukt varm och trevligt.
 
  #966  
Old 05-09-2008, 04:28 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Öppna profilen, välj statistics. Där finns Albums created by [user]. Klicka!
Har för övrigt badat i havet idag. Sjukt varm och trevligt.
hmmm, jag ser inget...


Hur varmt är det nu? Jag och mbolo badade i mars, dock hade vi bastat ett tag innan, men det var säkert inte lika skönt som idag
 
  #967  
Old 05-09-2008, 04:30 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Tillbaka fr. Åre och ser solnedgången fr. baksätet i en taxi, har aldrig varit så Porschesugen i hela mitt liv (vilket väder vi har!!) och to top it off så har pappa "inte tid" att fixa till lite smågrejer innan besiktningen på torsdag = DELAYS FTL.
 
  #968  
Old 05-09-2008, 04:32 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Tillbaka fr. Åre och ser solnedgången fr. baksätet i en taxi, har aldrig varit så Porschesugen i hela mitt liv (vilket väder vi har!!) och to top it off så har pappa "inte tid" att fixa till lite smågrejer innan besiktningen på torsdag = DELAYS FTL.
Har varit helt grymt väder hela dan, legat och solat för det mesta. Känns som att Sverige har börjat leva igen och folk gillar att leva plötsligt. Var rätt skön, röd solnedgång här borta med.

Äsch, vad jobbigt. Man tycker ju att han borde vara ivrigare att få ordning på bilen än er
 
  #969  
Old 05-10-2008, 07:21 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Det låter galet segt! Antar att ingen försäkring kan täcka att några pundare stulit vägarbeteskoner?
Mjo, det är lite segt faktiskt. Som tur är så är det inga 22" . Anledningen till att vi får byta ut alla är att våra fälgar inte görs längre. Däremot har jag för mig att man kan kontakta vägverket vid sådana här händelser och isf få ersättning utav dem? Om man orkar ta diskussionen dvs ....
 
  #970  
Old 05-10-2008, 08:50 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Såg att cavallino killen som ska göra klädupplagan för TeamSpeed har börjat sälja grejer på sin hemsida. Tittade lite vad det skulle kosta att skicka det hit till Sverige och det är lika mycket som vad själva kepsen kostar lol, $28. Det var det billigaste alternativet, i.e. 6-10 dagars frakt.
Ska vi försöka köpa ett lass tillsammans om ni gubbar är sugna på lite grejer? Antar att det kommer bli en del billigare så
 



All times are GMT -4. The time now is 10:27 PM.