Swedish Teamspeeder? Get in here!
The girls from Kiruna smells fair like something as tuna.
ARGH...
Tydligen får man inte som student frigöra medel för att köpa en lägenhet utan att man samtidigt blir återbetalningsskyldig till CSN. Helt otroligt, kommer ha två rättegångar, en straff och en civil detta år. Det är ju som man säger "dentists always need a lawyer on retainer". Känner mig som en rättshaverist, men om man har en chans att undslippa återbetalningskrav, så ska man ta den!
</rant>
Tydligen får man inte som student frigöra medel för att köpa en lägenhet utan att man samtidigt blir återbetalningsskyldig till CSN. Helt otroligt, kommer ha två rättegångar, en straff och en civil detta år. Det är ju som man säger "dentists always need a lawyer on retainer". Känner mig som en rättshaverist, men om man har en chans att undslippa återbetalningskrav, så ska man ta den!

</rant>
I meant to say "The girls from Kiruna smell just like tuna."
And Bronto said my Swedish sucked! Hah!
ARGH...
</rant>

</rant>
Hoppas att det löser sig i rättan, vill ju inte ha återbetalningskrav som du sa.
Ps. hämtade min hyrbil idag, en Mini Cooper Clubman

Ingen s och det märks direkt, eftersom jag är jag, och det är inte mycket tryck. Den rullar en del i svängar med och känns mer soft. Precis vad jag förväntade men tyckte de var kul att berätta lite om den.
Annars är den fullscheten med; bluetooth, glastak, klimaanläggning, stoora stereon och farthållare. Jävligt trevlig bil om man är en liten familj eller behöver en småbil med mer utrymme att köra omkring grejer med. Kändes väldigt gött att köra med rutorna nere, solluckan öppen och lite skön musik på vid småvägarna efter havet. Kanske något för dig mbolo?
Shit vad fet!
Porsche 968 CS Grand Prix Vit
Porsche 968 CS Grand Prix Vit