Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #8141  
Old 11-29-2010, 06:01 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Vad fan, det kostade ju ingenting såg jag just. Under 3000 på Elgiganten. Jag hade fått för mig att PS3 kostade 7-8000 schpenn. Ska skinka en sån efter jobbet.
 
  #8142  
Old 11-29-2010, 06:13 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Näh, nya PS3an ligger på 3k. Såg att i torsdags så sålde SIBA den för 2500 tydligen. De körde nån desperat kampanj mot Mediamarkt och alla TVs kostade 3000 mindre Känns som att Mediamarkt bara kom en dag och tog över alla elektronikkedjor. Tyskarna är grymma ändå.
 
  #8143  
Old 11-29-2010, 06:13 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fan med! Jag borde ju verkligen INTE köpa mig ett kryssbox eller ett PS3 av flera olika anledningar, 1. Jag är inne på sista året i skolan som är tillräckligt jävla svårt som det är. 2. Jag har så satans enkelt för att fastna i sån skit, dvs släppa allt annat och BARA spela tv-spel. 3. Ska jag köpa en konsoll är det dom gamla sparpengarna som ryker med tanke på att csn inte är överdrivet "fett med cash".

Sen är det ju det där med borde och borde .....pengarna sparar man ju till just precis sånt här och om man får spela lite tv-spel då coh då kanske man effektiviserar pluggandet .
 
  #8144  
Old 11-29-2010, 08:04 AM
fredej's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Nov 2008
Location: Gothenburg
Posts: 408
fredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant future
Var tänkt att jag skulle slå till på en PS3 i förra veckan då Siba hade de för 1990. Fast över 150m kö och -5° fick mig på andra tankar då...
Men det kommer säkert fler erbjudande så här innan jul...
 
  #8145  
Old 11-29-2010, 09:51 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag kan bara inte med PS3ans handkontroll, annars hade jag köpt en.
När kommer nästa generations konsoler förresten?
 
  #8146  
Old 11-29-2010, 12:26 PM
Holmer's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Jul 2008
Posts: 159
Holmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the rough
Om man vill komma undan billigt kan man ju köpa första xbox 360, såg en ny sådan (i butik) här i Lund för 800 kronor. Finns GT5 till xbox? Rätt avgörande imo.
 
  #8147  
Old 11-29-2010, 12:37 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
  #8148  
Old 11-29-2010, 12:42 PM
Holmer's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Jul 2008
Posts: 159
Holmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the rough
Originally Posted by jox
Haha, står det "håll till höger bonnajävel"?
 
  #8149  
Old 11-29-2010, 12:48 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Holmer
Om man vill komma undan billigt kan man ju köpa första xbox 360, såg en ny sådan (i butik) här i Lund för 800 kronor. Finns GT5 till xbox? Rätt avgörande imo.
800 dollars? Är det den utan HDMI och HD? Isf kan det ju vara ...

Nej, GT5 finns inte till xbox, däremot så finns ju faktiskt inte Forza till PS3. Och även om GT är lite bättre, så kommer det ju ett nytt Forza vartannat/varje år iaf istället för vartannat decennium.
 
  #8150  
Old 11-29-2010, 12:56 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag förstår inte riktigt hypen med Forza. Har trean och körde tvåan rätt mycket innan, men Forza är sjukligt mycket sämre än vad GT4 någonsin var sett ur ren kördynamik.

Körde man en Yellowbird på Ringen så fick man vara riktigt iskall med baken så att den inte bröt ut i sladd, som på riktigt, medan i Forza så verkar alla bilar ha i stort sett samma kördynamik. Det är bara olika nivåer av understyrning som man reglerar själv när man trixat med suspension settings'arna.
 



All times are GMT -4. The time now is 12:58 PM.