Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #8131  
Old 11-28-2010, 12:09 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Kryssbox eller SpelStation?
 
  #8132  
Old 11-28-2010, 12:24 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Fan vad skönt att ta tid åt sig och polera bilen! Har senaste tiden haft verkligen mycket att göra vilket har resulterat i att man känt sig dålig över att inte kunnat sköta om bilen.

Men igår var det först dags att gräva fram bilen från snöhögen, ta den in ett garage för att smälta och sedan idag var det dags att spendera lite "quality time" med den. Detta är fan i mig bättre än vilken som helst annan psykvård.

Början och slutet.
 
Attached Images   
  #8133  
Old 11-28-2010, 02:01 PM
Holmer's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Jul 2008
Posts: 159
Holmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the rough
Originally Posted by strebo
Kryssbox eller SpelStation?
Undrar samma sak, leker lite med tanken att bygga en racingstol, inte något jättekomplicerat men hade varit sjukt kul.

Schyst Nicke, måste vara kul att sladda runt med den i snön!
 
  #8134  
Old 11-28-2010, 02:05 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Nicke
Fan vad skönt att ta tid åt sig och polera bilen! Har senaste tiden haft verkligen mycket att göra vilket har resulterat i att man känt sig dålig över att inte kunnat sköta om bilen.

Men igår var det först dags att gräva fram bilen från snöhögen, ta den in ett garage för att smälta och sedan idag var det dags att spendera lite "quality time" med den. Detta är fan i mig bättre än vilken som helst annan psykvård.

Början och slutet.
Snyggt jobbat!

Hur fick du ens iväg bilen därifrån, det där ser inte ut som dubbdäck Behöver man inte ha någon skylt fram i Finland förresten?
 
  #8135  
Old 11-28-2010, 02:12 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Snyggt jobbat!

Hur fick du ens iväg bilen därifrån, det där ser inte ut som dubbdäck Behöver man inte ha någon skylt fram i Finland förresten?
Det gällde att marschera till järnaffären och köpa en spade, sedan spendera 30min i att gräva fram den (i bakis). Däcken är friktionsdäck och den har en ganska bra diff så det gick ganska bra efter att all snö var bort flyttad.

Bilen har ännu temporär skyltar (dekaler limmade på insidan av rutorna) Då jag importerade den och har ej ännu fått de riktiga skyltarna.
 
Attached Images  
  #8136  
Old 11-28-2010, 05:12 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Holmer
Undrar samma sak, leker lite med tanken att bygga en racingstol, inte något jättekomplicerat men hade varit sjukt kul.

Schyst Nicke, måste vara kul att sladda runt med den i snön!
Köper ni krysslådan kan ni lira med mig och Jox.
 
  #8137  
Old 11-28-2010, 06:37 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag borde fan inskaffa mig ett Xbox. Jag lirade så sjuuuuukt mycket när jag gick på gymnasiet. Med spel som Moto GP 2, Top Spin, Counter-Strike, Halo (2) har jag tillbringat många många timmar av mitt liv.
Kanske borde ta upp det igen, borde dock vänta tills jag är helt klar med plugget..,

Vad lirar ni för spel?
 
  #8138  
Old 11-29-2010, 03:14 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Köper ni krysslådan kan ni lira med mig och Jox.
Min har fått det där ökända "overheating freeze" - dvs min krysslåda funkar i ungefär 3 minuter innan den tvärdör.

Inte för att jag spelar särskilt mycket men funderar på om jag ska tjacka en PS3 istället. Fast då måste man ju köpa alla spelen igen. Det är ju dyrare än konsollen . . .

In other news, bra bild på denna annons. Vilken jäkla tomte. Porsche Cayenne Turbo *Maxutrustad | Stockholm | Blocket

När jag säljer bil framöver ska jag bara fota farthållarspaken.
 
  #8139  
Old 11-29-2010, 04:51 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Kom igen, gå över till PS3 sidan nu så kan vi alla lira Finns säkert bra paket nu till jul med konsol och spel ihop.
 
  #8140  
Old 11-29-2010, 05:56 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Det är ju fan med, alla polare har xbox360 så det hade varit skoj att spela med dom, men å andra sidan kan jag ju spela med dom hemma hos dom, samt att xbox har ju ingen blueray. Tycker inte priserna sjunkit så mycket däremot på konsollerna? Så gamla som dom egentligen är så borde dom vara gratis nu!
 



All times are GMT -4. The time now is 01:05 PM.