Swedish Teamspeeder? Get in here!
Vad heter du i förnamn, gissar att Holmer är ditt efternamn?
Nu förstår jag inte alls hur du menar - jag är ju omringad av alla slampiga one night stands kring konferensbordet och kaffemaskinen hela dagarna
Men om Folktandvården i Hallstavik ringer och vill ha referenser om dina eventuella perks som dörrvakt innan du får börja som hygienist, så lovar jag att inte säga ett ord om vad jag vet. Inte vet, menar jag.
Men om Folktandvården i Hallstavik ringer och vill ha referenser om dina eventuella perks som dörrvakt innan du får börja som hygienist, så lovar jag att inte säga ett ord om vad jag vet. Inte vet, menar jag.
Igår trodde en tjej att den var riktig...always bet on the dumb chick
Ska till Helsingborg över dagen. Kan hända att jag får ett par timmar över på eftermiddagen innan jag ska flyga hem igen - hur långt är det till dig?
Känner att jag är givmild (eller bara förbannat uttråkad) ikväll så här kommer lektion 2 i saker som bara dörrvakter kan:
Du får endast ligga med en tjej om hennes ass är mindre än:
håll händerna med knogarna uppåt, peka ut med tummarna och sätt dem så de nuddar varandra. Sträck sedan ut lillfingrarna. Ytan mellan lillfingrarna är det godkända måttet.
Du får endast ligga med en tjej om hennes ass är mindre än:
håll händerna med knogarna uppåt, peka ut med tummarna och sätt dem så de nuddar varandra. Sträck sedan ut lillfingrarna. Ytan mellan lillfingrarna är det godkända måttet.
Från Hbg är det ca 5 mil till Lund och jag är först i Lund vid 17.30, antar att du flyger tidigare än så.