Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Old Sep 27, 2010 | 11:12 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fyfan vilken skit Jox. Hur går man tillväga nu? Ligger bevisbördan på dig eller på säljaren ang. felet?

Old Sep 27, 2010 | 11:38 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm, Sweden
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Nejjjjj joxxxxxxxxxx

Old Sep 27, 2010 | 11:41 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm, Sweden
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by TIMP
Kul! Jag pluggade en kurs på SU för ett år sedan,
Reklam & PR. Mycket bra brudar där. Hur är det med den biten på Berghs Felix?!

En bra tjejkompis pluggar juristlinjen på SU. Vilket år är du inne på?
Sjukt att vi träffats, kommer inte ihåg dig för jag pratade med så många Frilansar nu, har inte sökt jobb än, vet inte riktigt i vilken riktning jag vill gå än! Fanns en del bra tjejer på Berghs! I alla fall när jag gick där.

Old Sep 27, 2010 | 01:09 PM
TIMP's Avatar
Teamspeed Rookie
From: Stockholm
TIMP is an unknown quantity at this point
Originally Posted by PorscheFanatic
Sjukt att vi träffats, kommer inte ihåg dig för jag pratade med så många Frilansar nu, har inte sökt jobb än, vet inte riktigt i vilken riktning jag vill gå än! Fanns en del bra tjejer på Berghs! I alla fall när jag gick där.
Vet inte om det säger dig något, men vi snackade bland annat om uomo. Vill minnas att du kände till det.

Jag känner för övrigt ungefär som du. Därför kommer jag att försöka plugga lite medans jag jobbar. För att förhoppningsvis känna vad som känns bra och vad som lockar mindre...

Jurist kommer jag däremot aldrig att bli. Det är en sak som är säkert!

Old Sep 27, 2010 | 01:31 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
From: Hellsinki
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Motorn har skurit ihop fullständigt på 993TTn
Oh Snap. Brukar vara bra på att hitta de positiva sidorna, men men...

Old Sep 27, 2010 | 01:33 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Hehe nej att bli jurist kanske inte passar alla direkt.

För att besvara din fråga så har jag ca 1 år kvar på utbildningen. Känner dock inte speciellt mkt folk på programmet.

Jox vi ska till att reda ut den här skiten, du vet att du alltid kan fråga om det är nåt.

Old Sep 27, 2010 | 01:47 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
From: Hellsinki
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Välkommen TIMP!

Undrar just om jag ens har presenterat mig överhuvudtaget på detta forum? Är alltså en finnepinne med svenska som modersmål som invandrade till Skåne för några år sedan men är nu tillbaks i Finland. Är ekonomie magister (MSc economics) till utbildningen och jobbar som herr försäljnings direktör Bilmässigt gäller för tillfället en e46 M3.

Old Sep 27, 2010 | 03:36 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Faaan vad tråkigt, Jocke! Hoppas säljaren ger med sig och ni löser det på ett bra sätt. Skittråkigt när nåt sånt händer. För båda parterna.

Old Sep 27, 2010 | 04:03 PM
TIMP's Avatar
Teamspeed Rookie
TIMP is an unknown quantity at this point
Unhappy

Originally Posted by jox
Motorn har skurit ihop fullständigt på 993TTn

Kul.

Nu återstår bara bråk med säljaren för att häva köpet. Känns roligt. Det enda jag vill ha är en bil som funkar.
För trist!! Oavsett vad tycker jag att du måste snacka med Manthey! Låter väldigt märkligt.

Jag lider med dig...

Old Sep 28, 2010 | 06:51 AM
fredej's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Gothenburg
fredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant future
Kan ju också passa på att presentera mig. Jag har hängt ett bra tag på TS men inte postat så jätte mycket. Jag hittade hit via de andra stora amerikanska Porsche-forumen.
De flesta av er kom hit från 6speed gissar jag? Eller hittade ni TS på något annat sätt?
För övrigt heter jag Fredrik och pluggar maskin på Chalmers. Som student är man ju knappast i någon situation att kunna ha en massa schysta bilar, men jag hoppas kunna äga en 911 någon gång i framtiden efter genomförda studier.

btw. Riktigt tråkigt med motorn i 993:an Jox. Shit vilken jävla mardröm.

Thread Tools
Search this Thread

All times are GMT -4. The time now is 02:36 PM.