Swedish Teamspeeder? Get in here!
Frilansar nu, har inte sökt jobb än, vet inte riktigt i vilken riktning jag vill gå än! Fanns en del bra tjejer på Berghs! I alla fall när jag gick där.
Jag känner för övrigt ungefär som du. Därför kommer jag att försöka plugga lite medans jag jobbar. För att förhoppningsvis känna vad som känns bra och vad som lockar mindre...
Jurist kommer jag däremot aldrig att bli. Det är en sak som är säkert!
Hehe nej att bli jurist kanske inte passar alla direkt.
För att besvara din fråga så har jag ca 1 år kvar på utbildningen. Känner dock inte speciellt mkt folk på programmet.
Jox vi ska till att reda ut den här skiten, du vet att du alltid kan fråga om det är nåt.
För att besvara din fråga så har jag ca 1 år kvar på utbildningen. Känner dock inte speciellt mkt folk på programmet.
Jox vi ska till att reda ut den här skiten, du vet att du alltid kan fråga om det är nåt.
Välkommen TIMP!
Undrar just om jag ens har presenterat mig överhuvudtaget på detta forum? Är alltså en finnepinne med svenska som modersmål som invandrade till Skåne för några år sedan men är nu tillbaks i Finland. Är ekonomie magister (MSc economics) till utbildningen och jobbar som herr försäljnings direktör
Bilmässigt gäller för tillfället en e46 M3.
Undrar just om jag ens har presenterat mig överhuvudtaget på detta forum? Är alltså en finnepinne med svenska som modersmål som invandrade till Skåne för några år sedan men är nu tillbaks i Finland. Är ekonomie magister (MSc economics) till utbildningen och jobbar som herr försäljnings direktör
Bilmässigt gäller för tillfället en e46 M3.
Jag lider med dig...
Kan ju också passa på att presentera mig. Jag har hängt ett bra tag på TS men inte postat så jätte mycket. Jag hittade hit via de andra stora amerikanska Porsche-forumen.
De flesta av er kom hit från 6speed gissar jag? Eller hittade ni TS på något annat sätt?
För övrigt heter jag Fredrik och pluggar maskin på Chalmers. Som student är man ju knappast i någon situation att kunna ha en massa schysta bilar, men jag hoppas kunna äga en 911 någon gång i framtiden efter genomförda studier.
btw. Riktigt tråkigt med motorn i 993:an Jox. Shit vilken jävla mardröm.
De flesta av er kom hit från 6speed gissar jag? Eller hittade ni TS på något annat sätt?
För övrigt heter jag Fredrik och pluggar maskin på Chalmers. Som student är man ju knappast i någon situation att kunna ha en massa schysta bilar, men jag hoppas kunna äga en 911 någon gång i framtiden efter genomförda studier.
btw. Riktigt tråkigt med motorn i 993:an Jox. Shit vilken jävla mardröm.