Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #701  
Old 04-17-2008, 02:32 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Felix, vet du om det går att hyra Barkarby flygfält en förmiddag förresten?
 
  #702  
Old 04-17-2008, 03:44 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Ingen aning, men det vore jäkligt soft.
 
  #703  
Old 04-17-2008, 03:55 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Jag var heller inte välkommen varken som förare eller fotograf, därför har jag bestämt mig för att anordna ett alldeles eget topspeed event där vinnaren tar hem 100,000 SEK och en helkväll med mig på stureplan, alla svenska Teamspeedmedlemmar är välkommna förutom Mbolo.

Just nu är följande bilar speciellt inbjudna:

Nissan Micra 1.2D
VW Polo GTI
Golf III 1.6
Lada Niva
Volvo V40
Peugeot 205 1.0
Porsche 997 Carrera S
Om jag bara backar då?
 
  #704  
Old 04-17-2008, 03:57 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Var du inte? Tyckte att han PMade dig och höll på för förra mötet. Det var verkligen så att jag fick följa med i sista minuten, han brydde sig knappt att svara på mina mail.
Tycker ni ska PM:a Erik också (ruf.se) och prata med honom. Och visa era tidigare bilder. Förstår inte vad någon av organisatörerna har att förlora på att ta med två bilintresserade killar som står för bättre bilder än resten av besökarna tillsammans.

Gustav bör förstå att bra bilder säljer DVD:er och det är klart och tydligt ett viktigt ändamål för honom med de här racen.
 
  #705  
Old 04-17-2008, 04:05 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Tycker ni ska PM:a Erik också (ruf.se) och prata med honom. Och visa era tidigare bilder. Förstår inte vad någon av organisatörerna har att förlora på att ta med två bilintresserade killar som står för bättre bilder än resten av besökarna tillsammans.

Gustav bör förstå att bra bilder säljer DVD:er och det är klart och tydligt ett viktigt ändamål för honom med de här racen.
Jag snackade med honom först också, men han är bara mellanhanden - det är ultimately upp till Gustav i slutändan.

Själv skulle jag inte heller vilja ha några Göteborgare om jag anordnade ett event ... Flygrakor och superbilar är liksom inte riktigt rätt forum för Kålle och Ada-skämt, massa historier om "Min kompis Glenn" och hur fint det är på avenyn under sommaren. Herreugd, liksom.
 
  #706  
Old 04-17-2008, 04:52 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jag snackade med honom först också, men han är bara mellanhanden - det är ultimately upp till Gustav i slutändan.

Själv skulle jag inte heller vilja ha några Göteborgare om jag anordnade ett event ... Flygrakor och superbilar är liksom inte riktigt rätt forum för Kålle och Ada-skämt, massa historier om "Min kompis Glenn" och hur fint det är på avenyn under sommaren. Herreugd, liksom.
 
  #707  
Old 04-17-2008, 04:54 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Tycker ni ska PM:a Erik också (ruf.se) och prata med honom. Och visa era tidigare bilder. Förstår inte vad någon av organisatörerna har att förlora på att ta med två bilintresserade killar som står för bättre bilder än resten av besökarna tillsammans.

Gustav bör förstå att bra bilder säljer DVD:er och det är klart och tydligt ett viktigt ändamål för honom med de här racen.
Mailade Gustav igår, får se om de blir nåt svar. Jah, Felix du borde ju maila honom din hemsida. Mina bilder hamnade ju med först på nästa varje youtubeklipp som han la upp, så han gillade väl de.
Är du sugen mbolo?
 
  #708  
Old 04-17-2008, 05:00 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Mailade Gustav igår, får se om de blir nåt svar. Jah, Felix du borde ju maila honom din hemsida. Mina bilder hamnade ju med först på nästa varje youtubeklipp som han la upp, så han gillade väl de.
Är du sugen mbolo?
Beror på var faktiskt, men sällan man inte är sugen på supersportbilar. Är gärna camera car
 
  #709  
Old 04-17-2008, 05:02 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Beror på var faktiskt, men sällan man inte är sugen på supersportbilar. Är gärna camera car
Mm, hoppas de kör vid Koenigsegg nu, tyckte han yrade om det senast. Haha jah, men är det inte bättre när man inte är camera car
 
  #710  
Old 04-17-2008, 06:31 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Har fått brev från tingsrätten i Skövde idag. Har rättegång 12 juni, ni är alla bjudna. Jag funderar bara nu på vilka bevis och vittnen jag kan ta med. Jag ska ju ange Jox som karaktärsvittne iaf.
 



All times are GMT -4. The time now is 01:43 PM.