Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #10701  
Old 03-07-2011, 05:38 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Dagens "jag kan inte sova och har istället snöat in på obskyra internetfenomen" presenterar idag Antoine Dodson:

 
  #10702  
Old 03-07-2011, 05:51 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jox - Jag gillade även den med undervattens-snubben som det blev ett jävla liv om.
 
  #10703  
Old 03-08-2011, 03:02 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Dagens "jag kan inte sova och har istället snöat in på obskyra internetfenomen" presenterar idag Antoine Dodson:
ÄLSKAR Dodson!!

Originally Posted by strebo
Jox - Jag gillade även den med undervattens-snubben som det blev ett jävla liv om.
Vi var fan förhållandevis tajta innan, mailades rätt ofta osv - han pratar inte meed mej längre

In other news så gav jag just ut min första varning till snubben i 458-tråden. Kändes konstigt på något vis, och lite von oben, men mest jäkligt skönt
 
  #10704  
Old 03-08-2011, 03:17 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
ÄLSKAR Dodson!!



Vi var fan förhållandevis tajta innan, mailades rätt ofta osv - han pratar inte meed mej längre

In other news så gav jag just ut min första varning till snubben i 458-tråden. Kändes konstigt på något vis, och lite von oben, men mest jäkligt skönt
Han förtjänade det, men det var väldigt vad Mo gav uttryck för sin vrede!

BTW är nipples ok på TS? Kolla in Desk Top Pictures tråden!
 
  #10705  
Old 03-08-2011, 03:22 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Han förtjänade det, men det var väldigt vad Mo gav uttryck för sin vrede!

BTW är nipples ok på TS? Kolla in Desk Top Pictures tråden!
Haha, ja helt galen! Aldrig sett honom sådan.

Tror inte man får det, (Felix?) men den typen av moderering får jag lämna till någon annan. Det går emot mina principer att straffa någon p g a nipples

Förresten, det är typ en grad varmare idag än igår men känns som att det är 10 grader varmare! Runt nollan vs. +2 är en grym skillnad! Fantastish! Fy fan vad vi svenskar förtjänar våren nu.
 
  #10706  
Old 03-08-2011, 03:23 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Men Axman! Skvallrade du precis om ett par bara bröst till en moderator? Whats wrong with you?
 
  #10707  
Old 03-08-2011, 03:29 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Men Axman! Skvallrade du precis om ett par bara bröst till en moderator? Whats wrong with you?
Sorry, men vill ju hålla upp nivån! Jag är är i huvudsak här för bilarna och alla sköna människor + hoppas att kanske få lite nya kompisar.

Vi har saknat dig Ludas, var har du varit?

Jox, rätt så skönt på dagarna, men fy vad kallt det är på nätterna. Jag höll ju på med träden i helgen och eldade upp de i åkern utanför svärföräldrarna och körde med bil o släp där.

Igår var jag hemma vid halv sex och skulle passa på att tvätta bilen eftersom jag inte hann/orkade i helgen.

Vattnet frös både på bil o gata, jösses! (Men den blev ren i alla fall)
 
  #10708  
Old 03-08-2011, 03:39 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Hehe, dramaqueens hela bunten. ( snacka om att kasta sten i glashus. ). Sitter i skolan på en föreläsning i 'Företagsekonomisk Metod'. Japp, det är precis så tråkigt som det låter...
 
  #10709  
Old 03-08-2011, 03:41 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ja, vafan Axman! Låt grabbarna posta nipples. Har du inte blivit neggad innan...
 
  #10710  
Old 03-08-2011, 03:43 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Sorry, men vill ju hålla upp nivån! Jag är är i huvudsak här för bilarna och alla sköna människor + hoppas att kanske få lite nya kompisar.

Vi har saknat dig Ludas, var har du varit?

Jox, rätt så skönt på dagarna, men fy vad kallt det är på nätterna. Jag höll ju på med träden i helgen och eldade upp de i åkern utanför svärföräldrarna och körde med bil o släp där.

Igår var jag hemma vid halv sex och skulle passa på att tvätta bilen eftersom jag inte hann/orkade i helgen.

Vattnet frös både på bil o gata, jösses! (Men den blev ren i alla fall)
Haha, jo det gäller att passa sig! Såg den ut så här när du var färdig?

 



All times are GMT -4. The time now is 09:58 AM.