Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #6721  
Old 06-17-2010, 12:41 PM
Bonita's Avatar
Bo means business
Join Date: Dec 2008
Location: Stamford, CT
Posts: 5,319
Bonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond repute
Originally Posted by ktvegas
Ok, found it 'show 40 posts per page'

Recently, I learned how to multi-quote.
Kt Love i have mine set as 672, why would you listen to the dummy blonde swed :P
 
  #6722  
Old 06-17-2010, 12:50 PM
KT's Avatar
KT
KT is offline
I give good hugs. Bo, you're first.
Join Date: Jan 2010
Location: Beyond the lighted stage
Posts: 3,160
KT has a reputation beyond reputeKT has a reputation beyond reputeKT has a reputation beyond reputeKT has a reputation beyond reputeKT has a reputation beyond reputeKT has a reputation beyond reputeKT has a reputation beyond reputeKT has a reputation beyond reputeKT has a reputation beyond reputeKT has a reputation beyond reputeKT has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Två uppslag och du var inte på bild, eller ens ett ord om dig? Pinsamt

Den som känner sig träffad kan svara på denna post . ..
You're mocking me, aren't you?

Originally Posted by Bonita
Kt Love i have mine set as 672, why would you listen to the dummy blonde swed :P
I have no idea why. But you're right, his way is dumb. Too much scrolling.
 
  #6723  
Old 06-17-2010, 12:56 PM
Bonita's Avatar
Bo means business
Join Date: Dec 2008
Location: Stamford, CT
Posts: 5,319
Bonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond repute
Some like less some like more. .... i like more of anything :P
 
  #6724  
Old 06-17-2010, 04:42 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Om man ska vara lite allvarlig så är det klockrent att du kör på något som du känner ger bra effekt och det är _alltid_ bra med motion/träning. Det enda "problemet" jag har med extrem-dieter är att man alltid tappar tillbaka till gammal form så fort man börjar äta igen. Likaså folk som gymmar som äter sina tillskott och tabletter och allt vad det nu är. Vad tror dom verkligen ska hända när dom slutar äta sina tillskott? Att dom ska vara lika starka och uthålliga som innan?
Klart som fan att jag kommer gå upp några pannor när jag slutar. Mitt mål är dock att bli av med de där kilona fett som man i princip aldrig kan träna bort. Ta bort dem nu, sen hålla det hyfsat uppe med löpning sen vanlig träning till hösten. Ikväll syndade jag dock, åt en liiiiten slice tårta då jag var på middag hos en god väns familj. De var lite "ät eller dö"-stämning sedan jag tackat nej till hälften av vad som erbjöds till huvudrätt så jag kände att jag var tvungen att äta ngt iaf
 
  #6725  
Old 06-18-2010, 05:01 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
F430s börjar bli billiga nu, kika på mobile.de.

På tal om annat hade jag inbrott i min lilla 39 kvadratare på nedre botten natten till söndag! Jag var ute sent och lämnade mitt övre fönster lite på glänt i vardagsrummet för att vädra lite och på något vis lyckades någon idiot lirka upp det undre fönstret och kliva in, stjäla min macbook med allt jag gjort på Berghs under två år och sen ut genom ytterdörren. Allt det här medan jag sov med öppen dörr i lilla sovrummet bredvid, cirka 3-4 meter ifrån fönstret där han tog sig in. Jag har vant mig vid oväsen medan jag sover och vaknar inte ens längre av sopbilen som städar gatan en gång i veckan, det + att jag var ute kvällen innan och drack en del gjorde att jag sov som en stock. Riktigt obehagligt men framför allt är jag så pissed på att jag inte backat upp allt på laptopen Hur var er helg?
Fan vad tråkigt! Att folk ska jiddra så mycket med andras saker är skitsegt. Skulle ju kunna prova med en annons här Efterlysning av stöldgods och brott på Brottsportalen.se men vet inte om de hjälper så mycket för en dator. Bara att lära sig och gå vidare..

Kom hem igår från Kroatien efter att ha seglat i nästan två veckor med föräldrarna och tjejen! Har aldrig varit där, men alltid hört att de ska vara soft att segla bland öarna. 30-35 grader strålande sol och 20-25 grader i vattnet varje dag var ju rätt trevligt kan jag säga Väldigt sköna människor, riktigt go mat och softa hamnar/städer. Rekommenderar verkligen att kolla in det landet, men jag tror att det är skönast att se det från en segelbåt. Ska ta och redigera lite bilder och slänger upp några senare. Ciao.
 
  #6726  
Old 06-18-2010, 09:01 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Coolt Bronto. Jag ska en sväng till Albanien i sommar, kanske får bli att åka över till Kroatien då också...
 
  #6727  
Old 06-18-2010, 09:05 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Kroatien har jag aldrig hört någon säga något ont ord om, är riktigt sugen på att åka dit. Några bilder, Brontan? Mina föräldrar var där nyligen också och älskade det. Ungefär som Rivieran var för 50-100 år sen, sa dom.
 
  #6728  
Old 06-18-2010, 09:13 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Har varit två ggr i Kroatien och haft det jävligt soft. Dock tycker jag att Bosnien var snäppet häftigare med all historia i Sarajevo och Mostar. Otroligt vackert land men det är nog bäst att resa dit tillsammans med en bosnier som kan visa runt och kan språket.

Kroatien är ju mer sol och hav men om det är det man letar efter finns det inte många alternativ som är bättre.
 
  #6729  
Old 06-18-2010, 11:25 AM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Fast lite motivation har jag trots allt men den börjar och slutar med promenader. Blir alltid så ledsen när man sprungit som en galning sen kommer man av sig och när man ska starta igen så är all kondition som bortblåst.
 
  #6730  
Old 06-18-2010, 01:20 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
What the fan är upp med det här skumma vädret. Blixt och åska ena sekunden och klarblå himmel nästa. Min fräna bränna har ju så gott som försvunnit . . .
 



All times are GMT -4. The time now is 06:38 PM.