Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #6701  
Old 06-16-2010, 04:58 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Haha. Självklart måste du kommentera i den tråden med
 
  #6702  
Old 06-16-2010, 05:59 AM
fredej's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Nov 2008
Location: Gothenburg
Posts: 408
fredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant future
Även Automotorsport.se körde en artikel om Porsches framtidsplaner med källhänvisningar till Teamspeed.com

automotorsport.se - porsches-framtidsplaner-är-avslöjade

Extra kul eftersom infon från början kom från rennlist.
Edit:Ser nu att att han på rennlist hade tagit bort sin post...

Automotorsport hävdade för övrigt att Porsche skulle ha en ny 4L motor i de kommande specialmodellerana av 997:an.


Hej, btw
 

Last edited by fredej; 06-16-2010 at 06:06 AM.
  #6703  
Old 06-16-2010, 08:02 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Hej!
 
  #6704  
Old 06-16-2010, 08:42 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Hej!
 
  #6705  
Old 06-16-2010, 01:45 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Hej Fredej!
Fy fan, e inne på vecka 2 i sträck, vecka 8 totalt utan kolhydrater samt massiv löpträning. Snart väger jag kvinnligt lite.
 
  #6706  
Old 06-16-2010, 01:57 PM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Hej Fredej!
Fy fan, e inne på vecka 2 i sträck, vecka 8 totalt utan kolhydrater samt massiv löpträning. Snart väger jag kvinnligt lite.
Kan jag få låna lite av din motivation?
 
  #6707  
Old 06-16-2010, 02:06 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Motivationen är enkel. 30 % är att deffa ned lite, 70 % är att se ifall jag faktiskt pallar med det. När man väl börjat tacka nej till alla kolhydrater e det sjukt lätt att bara fortsätta
 
  #6708  
Old 06-16-2010, 02:24 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Skippa kolhydrater? Det var det trögaste jag hört ....
 
  #6709  
Old 06-16-2010, 05:13 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Funkar ärligt talat riktigt bra för mig. Troligtvis för att jag inte äter så mycket kolhydrater till att börja med. Sen jobbar jag i Folktandvården i en håla nu i en månad, så jag har inte mycket annat för mig än att jobba, träna och sova, så lite disciplin får fart på tillvaron.
 
  #6710  
Old 06-16-2010, 05:22 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Om man ska vara lite allvarlig så är det klockrent att du kör på något som du känner ger bra effekt och det är _alltid_ bra med motion/träning. Det enda "problemet" jag har med extrem-dieter är att man alltid tappar tillbaka till gammal form så fort man börjar äta igen. Likaså folk som gymmar som äter sina tillskott och tabletter och allt vad det nu är. Vad tror dom verkligen ska hända när dom slutar äta sina tillskott? Att dom ska vara lika starka och uthålliga som innan?
 



All times are GMT -4. The time now is 01:17 AM.