Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old Mar 24, 2011 | 07:14 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Oj, är det redan imorn man ställer om klockan? Chill Idag är ju riktigt slappt väder ute också så våren måste ju komma när som!

Old Mar 24, 2011 | 07:28 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
På tal om träffen. Felix jag räknar stenhårt med att du har med ett par av loafersna du designat i strl 46 åt mig!

Old Mar 24, 2011 | 07:29 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Ja jag håller fan med, nu får vi nog ta tag i det snart.
Vad var det för veckodag vi sade? Maj/juni står ju redan fast men vi måste specificera lite mer.
Jag väntar fortfarande på datum från min skola när vi ska besöka RB och FI (Nej, inte Feministiskt Iniativ utan Finansinspektionen). Det ryktas om att det är en tvådagars Tors-Fre. Då stannar jag såklart helgen. Det är iaf i Maj någon gång.

Originally Posted by Bronto
Oj, är det redan imorn man ställer om klockan? Chill Idag är ju riktigt slappt väder ute också så våren måste ju komma när som!
Är inte alltid det natten till Söndag?

Old Mar 24, 2011 | 07:38 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
27e ställer man om klockan. Vettefan om det är natten till den 27e eller hur det egentligen ligger till

Iaf Strebo, maj funkar för mig OM det inte är precis i slutet på månaden. Har en stor straffrättstenta den 1 juni som jag gärna vill spika. Kan du inte sparka den kursansvariga som planerar resan i röven så du kan ge besked snart? Jag vet att folk i Växjö normalt sett kan behöva en spark i röven innan nåt blir gjort...

Old Mar 24, 2011 | 07:41 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Grattis till bilen Felix! Lägg upp bilder så fort du hämtat den.

Old Mar 24, 2011 | 07:43 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
27e ställer man om klockan. Vettefan om det är natten till den 27e eller hur det egentligen ligger till

Iaf Strebo, maj funkar för mig OM det inte är precis i slutet på månaden. Har en stor straffrättstenta den 1 juni som jag gärna vill spika. Kan du inte sparka den kursansvariga som planerar resan i röven så du kan ge besked snart? Jag vet att folk i Växjö normalt sett kan behöva en spark i röven innan nåt blir gjort...
Saken är den att det ryktas om 12-13 eller 19-20 men vi är några i klassen som har omtenta i Portföljvalsteori den 13e så då kommer halva klassen inte kunna åka. Så om vår kursansvarige inte är helt tappad så borde han trycka in resan 19-20e.

Ang spark så har du helt rätt, vi har ju inte så satans bråttom här hela tiden ....

Old Mar 24, 2011 | 07:56 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ok, ja helgen 20-21 maj skulle jag faktiskt kunna tänka mig, dock inte helgen därpå pga tenta.

Hur ser det ut för alla andra den helgen?

Old Mar 24, 2011 | 08:02 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Däremot hade kanske en helg i Juni passat bättre för ett fylleslag. Den helgen kommer jag även hälsa på en polare som flyttade till sthlm pga. jobb så vet inte hur mycket tid jag kommer ha. I värsta fall kanske bara tid för lunch, vi får se. Återkommer när jag har mer info.

Old Mar 24, 2011 | 08:04 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag är flexibel med datum annars, men David hade ju lite strul kring datumen där vi pratade om?

Jag är öppen för whatever, men gärna en uteservering. Jag tycker på allvar vi borde synka den med något event också om vi ska köra det i Stockholm. Vi träffas typ kvällen innan och käkar, dricker öl och snackar skit och så hittar vi på något dagen efter.

Old Mar 24, 2011 | 08:09 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Jag är också flexibel. Juni funkar hela månaden för mig tror jag. Gillar verkligen Jox idé med middag och ett event dagen efter. När hade du din tenta Dave?

All times are GMT -4. The time now is 08:32 PM.