Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #6681  
Old 06-11-2010, 04:44 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ omg! Det där är inte ok.
 
  #6682  
Old 06-11-2010, 04:45 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Det här är inte heller okej. Specade en 530d Touring precis som jag ville ha den. Det blev ju billigt . . .

 
  #6683  
Old 06-11-2010, 04:59 PM
Bonita's Avatar
Bo means business
Join Date: Dec 2008
Location: Stamford, CT
Posts: 5,319
Bonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond reputeBonita has a reputation beyond repute
^^

No
 
  #6684  
Old 06-12-2010, 06:33 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Tror ni att det är Kiss egna Lamborghinis de kör omkring i stan med eller får de låna bilarna för att göra reklam? Inte dåligt med en LP570 SL och en LP670 SV...
Åkte till festen i batmanbil | Nöjesbladet | Aftonbladet
 
  #6685  
Old 06-12-2010, 06:39 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Ingen aning, såg en Verde ithaca LP640 på Birger Jarlsgatan igår natt och undrade samma sak.
 
  #6686  
Old 06-12-2010, 06:46 AM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Tror ni att det är Kiss egna Lamborghinis de kör omkring i stan med eller får de låna bilarna för att göra reklam? Inte dåligt med en LP570 SL och en LP670 SV...
Åkte till festen i batmanbil | Nöjesbladet | Aftonbladet
Det är Von Braun's och möjligen kundbilar. Dom var och körde på Mantorp dagen innan, den vita SV:n, gröna LP640 och 570-4 Superleggera var där. 570-4 var demobil tror jag, blev en avåkning med den på mantorp. Slog sönder underdelen av fronten och baksplittern, syns lite på bilden.
 
  #6687  
Old 06-12-2010, 07:05 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ah ok, fan va fattigt att köra omkring i en kraschad Superleggera
 
  #6688  
Old 06-13-2010, 09:24 AM
Holmer's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Jul 2008
Posts: 159
Holmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the rough
Såg en 458 Italia igår, sjukt mycket snygare IRL än på bild, även ljudet var mums! Vilken bil alltså!
 
  #6689  
Old 06-14-2010, 03:06 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ögonbrynshöjande billig. Dessutom felaktigt telefonnummer. Skumt.

Ferrari f430 race edition | Skåne | Blocket
 
  #6690  
Old 06-14-2010, 03:15 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
F430s börjar bli billiga nu, kika på mobile.de.

På tal om annat hade jag inbrott i min lilla 39 kvadratare på nedre botten natten till söndag! Jag var ute sent och lämnade mitt övre fönster lite på glänt i vardagsrummet för att vädra lite och på något vis lyckades någon idiot lirka upp det undre fönstret och kliva in, stjäla min macbook med allt jag gjort på Berghs under två år och sen ut genom ytterdörren. Allt det här medan jag sov med öppen dörr i lilla sovrummet bredvid, cirka 3-4 meter ifrån fönstret där han tog sig in. Jag har vant mig vid oväsen medan jag sover och vaknar inte ens längre av sopbilen som städar gatan en gång i veckan, det + att jag var ute kvällen innan och drack en del gjorde att jag sov som en stock. Riktigt obehagligt men framför allt är jag så pissed på att jag inte backat upp allt på laptopen Hur var er helg?
 



All times are GMT -4. The time now is 03:33 AM.