Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #6661  
Old 06-09-2010, 08:11 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Så jävla lat ....har en komplettering på en rapport att lämna in och haft dom senaste 2 veckorna. Det rör sig om kanske två A4-sidor och sen kan jag ta sommarlov, men jag kan verkligen inte förmå mig att göra det ...
 
  #6662  
Old 06-09-2010, 08:21 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Så jävla lat ....har en komplettering på en rapport att lämna in och haft dom senaste 2 veckorna. Det rör sig om kanske två A4-sidor och sen kan jag ta sommarlov, men jag kan verkligen inte förmå mig att göra det ...
Det gäller att uppväcka en viss akademisk bitterhet så får man dylika saker gjorda på ett ögonblick! Akademisk bitterhet var bärande kraften till slutförning av mina studier (Ekon. Mag.) Är som effektivast när jag är bitter, sur och inåtvänd!
 
  #6663  
Old 06-09-2010, 08:28 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Det finns inget som motiverar så mycket som kniven mot strupen. Vänta tills det är 3 timmar kvar till inlämning Strebo, då ska du se att ångesten tar över till slut.
 
  #6664  
Old 06-09-2010, 08:34 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Nicke
Det gäller att uppväcka en viss akademisk bitterhet så får man dylika saker gjorda på ett ögonblick! Akademisk bitterhet var bärande kraften till slutförning av mina studier (Ekon. Mag.) Är som effektivast när jag är bitter, sur och inåtvänd!
Jo, jag brukar kunna skriva ihop en akademisk rapport på 1-2dagar á 10sidor, men nu vill det sig bara inte. Bitterheten fungerar bra på mig med, bara låsa in sig och "få skiten gjort". Får väl ta tag i det imorgon, eller nåt...

Originally Posted by Ludas
Det finns inget som motiverar så mycket som kniven mot strupen. Vänta tills det är 3 timmar kvar till inlämning Strebo, då ska du se att ångesten tar över till slut.
Problemet är att läraren har inte gett mig någon deadline utan, "Lämna bara in rapporten när du är klar så är det lugnt." Dvs. värsta tänkbara för mig
 
  #6665  
Old 06-09-2010, 11:32 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Vad trött jag blir på facking jävla kuk-Shell. Helt plötsligt får man ett brev hem som säger att mitt EuroShell-kort fr o m nu bara funkar i Norden. Hur fan tänker man då? En global kedja som inte kan ha ett korthelvete som funkar på alla stationer!? Hur svårt kan det vara?!
 
  #6666  
Old 06-09-2010, 12:48 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Haha Jox. Påminner mig om när familjen var i Italien för en 15 år sedan. Vi stannade på en Shell-mack uppe i bergen för att tanka, men där gick inte Euro Shell-kortet heller, för detta var tydligen en "Monte Shell".
 
  #6667  
Old 06-09-2010, 12:54 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Haha Jox. Påminner mig om när familjen var i Italien för en 15 år sedan. Vi stannade på en Shell-mack uppe i bergen för att tanka, men där gick inte Euro Shell-kortet heller, för detta var tydligen en "Monte Shell".
Helt vansinne! Det är ju ett kreditkort som vilket annat som helst, som med villkor, kreditupplysning och påskrift blir ett avtal. Och helt plötsligt bara säga "Nej nu försvinner ditt EuroShell och blir ShellPrivate" med en jäkla massa nya regler.

Ungefär som att köpa en dator och få ett brev hem ett tag senare som säger att "Från och med nästkommade månad kommer du bara kunna spela patiens och surfa in på Synskadades Riksförbunds hemsida".
 
  #6668  
Old 06-10-2010, 09:04 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jag blir så satans less..... När mobilen pajjade blev jag ombedd att lämna in allt som ingick, så jag lämnade såklart in hela kartongen med alla manualer, laddare, headset, vägadapter etc. Idag när jag hämtar ut den lagade mobilen på posten får jag ett vadderat kuvert som är 3cm tjockt..... sitter i telefonkö just nu, tänkte fråga min skadereglerare på försäkringsbolaget hur hon tänkt att jag ska använda min lagade mobil utan laddaren.....
 
  #6669  
Old 06-10-2010, 01:26 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Nej grabbar, nu ska vi inte klaga så mycket. Solen strålar över Sverige, tjejerna är mer lättklädda än någonsin och imorn börjar fotbolls VM
 
  #6670  
Old 06-10-2010, 01:54 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Solen strålar?! Vad käkar du för jävla tabletter? Hur uploadar jag bilder från mobilen?
 



All times are GMT -4. The time now is 07:16 PM.