Swedish Teamspeeder? Get in here!
Så jävla lat ....har en komplettering på en rapport att lämna in och haft dom senaste 2 veckorna. Det rör sig om kanske två A4-sidor och sen kan jag ta sommarlov, men jag kan verkligen inte förmå mig att göra det ...
Det gäller att uppväcka en viss akademisk bitterhet så får man dylika saker gjorda på ett ögonblick! Akademisk bitterhet var bärande kraften till slutförning av mina studier (Ekon. Mag.) Är som effektivast när jag är bitter, sur och inåtvänd!
Problemet är att läraren har inte gett mig någon deadline utan, "Lämna bara in rapporten när du är klar så är det lugnt." Dvs. värsta tänkbara för mig
Vad trött jag blir på facking jävla kuk-Shell. Helt plötsligt får man ett brev hem som säger att mitt EuroShell-kort fr o m nu bara funkar i Norden. Hur fan tänker man då? En global kedja som inte kan ha ett korthelvete som funkar på alla stationer!? Hur svårt kan det vara?!
Haha Jox. Påminner mig om när familjen var i Italien för en 15 år sedan. Vi stannade på en Shell-mack uppe i bergen för att tanka, men där gick inte Euro Shell-kortet heller, för detta var tydligen en "Monte Shell".
Ungefär som att köpa en dator och få ett brev hem ett tag senare som säger att "Från och med nästkommade månad kommer du bara kunna spela patiens och surfa in på Synskadades Riksförbunds hemsida".
Jag blir så satans less..... När mobilen pajjade blev jag ombedd att lämna in allt som ingick, så jag lämnade såklart in hela kartongen med alla manualer, laddare, headset, vägadapter etc. Idag när jag hämtar ut den lagade mobilen på posten får jag ett vadderat kuvert som är 3cm tjockt..... sitter i telefonkö just nu, tänkte fråga min skadereglerare på försäkringsbolaget hur hon tänkt att jag ska använda min lagade mobil utan laddaren.....