Swedish Teamspeeder? Get in here!
Inte helt förvånande. Jag har en kompis som jobbar på EU-kommissionen i Bryssel och mer eller mindre alla östländer är ett jävla pack vad gäller finanserna. Att koka böcker funkar bara när det går bra.
Roligast var dock Italien när de ansökte om jordbruksbidrag. Ytan på åkrarna italienarna hävdade att de behövde bidrag till var nära 6 gånger så stor som hela Italiens yta
Roligast var dock Italien när de ansökte om jordbruksbidrag. Ytan på åkrarna italienarna hävdade att de behövde bidrag till var nära 6 gånger så stor som hela Italiens yta

Det är ju så sjuuukt att de håller på så. Tänk vad mycket mindre fusk det måste pågå för det fusket gick ju inte riktigt att missa. Grekerna verkar ju ha hållit på och fuskat i så många år sen de gick med i EU och det har väl blivit deras ideologi nästan. Blir inte lätt att ändra deras sätt att tänka bara sådär...
Det är ju så sjuuukt att de håller på så. Tänk vad mycket mindre fusk det måste pågå för det fusket gick ju inte riktigt att missa. Grekerna verkar ju ha hållit på och fuskat i så många år sen de gick med i EU och det har väl blivit deras ideologi nästan. Blir inte lätt att ändra deras sätt att tänka bara sådär...
Mjölby: Olycka på Mantorp Park
En olycka har inträffat på Mantorp Park utanför Mjölby. En källa uppger för Wighsnews att ett fordon har kört in i ett övervakningstorn. Räddningsenheter finns just nu på plats och en person uppges ha skadats vid olyckan.

Foto: Kjernell Hemsida: Rallybilden.se
Hejåhå, går hett till på BMW-klubbens trackday.
En olycka har inträffat på Mantorp Park utanför Mjölby. En källa uppger för Wighsnews att ett fordon har kört in i ett övervakningstorn. Räddningsenheter finns just nu på plats och en person uppges ha skadats vid olyckan.

Foto: Kjernell Hemsida: Rallybilden.se
Hejåhå, går hett till på BMW-klubbens trackday.
^ Säkert någon som testade BMWs aktiva styrning för första gången. Jag gjorde nästan samma sak när jag provkörde min E61:a första gången 
In other news, kul jävla väder vi har. Fyra grader och regn i maj. Det ska ju vara vår nu FFS.

In other news, kul jävla väder vi har. Fyra grader och regn i maj. Det ska ju vara vår nu FFS.
Läste nu att han satt i bilen och blev sjuk och bilen kom i rullning. Måste väl fått nån hjärtattack eller nått för att inte ha förmåga att få stopp på skiten.
Watch your mouth.
Watch your mouth.
Damn! Farsan kom precis hem från en vapenauktion och sa att han såg en sprillans Ferrari 458 i grigio med Monaco plåtar parkerad på Artillerigatan. Var sjukt bakis men tvungen att slänga på en jacka och ett par slitna jeans, ta kameran och springa ner. Tyvärr var det en tom parkeringsplats precis där den skulle stå
Gick förbi Ferrariaffären istället och fick en skön morgonpromenad.
Mercedes 190 2,5-16 EVO 1 | Skåne | Blocket 
Antar att det var denna skönhet, nån på zatzy som tagit bilden.

Damn! Farsan kom precis hem från en vapenauktion och sa att han såg en sprillans Ferrari 458 i grigio med Monaco plåtar parkerad på Artillerigatan. Var sjukt bakis men tvungen att slänga på en jacka och ett par slitna jeans, ta kameran och springa ner. Tyvärr var det en tom parkeringsplats precis där den skulle stå
Nej tydligen en grå 458 och hade en Monaco plåt innanför framrutan. Denna svarta är den från Ferrari butiken tror jag, de hade nämligen en svart 458 förra veckan men den står inte kvar där längre.