Swedish Teamspeeder? Get in here!
Nice
btw såg just detta. Helt otroligt, nu får de väl ändå skärpa sig!?
Ännu en högvaktshäst på rymmen i Stockholm - DN.se
btw såg just detta. Helt otroligt, nu får de väl ändå skärpa sig!?
Ännu en högvaktshäst på rymmen i Stockholm - DN.se
Stod till och med bara skit vid Dorchester hotel, bara nån Bentley, en C55 AMG, en Ford Focus och lite annat skit. Var dock vid 12 tiden i dag, står säkert nått fint nu hoppas jag. Tänkte kika igen om nån timme.
Hade precis Jesper Kouthoofd på besök - som berättade om sina projekt och livsverk. Grymt skön lirare.
"Efter Acne var jag helt slut. Men så tänkte jag att jag skulle börja samla på lamborghini. Och efter tre år ja då hade jag fem stycken. Helt sjukt - jag är ju för fan kommunist ju."
"Efter Acne var jag helt slut. Men så tänkte jag att jag skulle börja samla på lamborghini. Och efter tre år ja då hade jag fem stycken. Helt sjukt - jag är ju för fan kommunist ju."
Hade precis Jesper Kouthoofd på besök - som berättade om sina projekt och livsverk. Grymt skön lirare.