Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old Mar 8, 2010 | 04:57 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Absolut. Gå ut och ta någon öl och prata samma jävla skit som vi ältar i denna tråden hade varit riktigt trevligt.

Old Mar 8, 2010 | 04:58 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Jag har bara för mig att Corey Feldman snusar som en galning med? Men om jag hade varit ni så hade jag varit källkritisk....
Alltså både du och Jox är ju inne på helt fel spår.
Säg att jag i runda slängar känner eller är bekant med 100 pers som ska elelr redan är tandläkare. Jag kan ju således räkna med att mina tandläkarkostnader livet ut kommer att vara minimala. Det känns ju jävligt dumt att sköta sig så bra att jag inte har ngn nytta av mina kontakter då, eller hur?

Old Mar 8, 2010 | 04:59 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
^ Så sant.

Kan inte vi alla i svensktråden bara komma överens om att träffas i sommar och gå ut och prata skit? Seriöst, det vore riktigt kul. Typ Båstad, utan att behöva göra det märkvärdigt.
Jag är alltid på. Har bestämt mig för att jobba max en månad i sommar och slappa resten av tiden. Det är trots allt mitt sista sommarlov.

Old Mar 8, 2010 | 04:59 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Helt sant! Jag känner nog ett dussin läkare, det förklarar varför jag sitter och äter tjära och sågar mig i skenbenet atm.

Old Mar 8, 2010 | 05:05 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Bra, då är det bestämt!

Klart man ska utnyttja sina kontakter. Man kan ju därför anta att folk som t ex kör gamla 70- och 80-tals Alfor antingen är bilmekaniker själva eller är väldigt god vän med någon. Jag däremot kedjesnusar någonstans runt 2+ dosor/dag och den enda tandläkare jag känner kör en blå MCS och bor jävligt långt bort . . .

Jag har kört Vasastan - Lilla Essingen en gång med en jäkla tandvärk och det kändes som det tog två dygn. Skulle inte vilja åka Stockholm - Lund med samma värk.

Old Mar 8, 2010 | 05:09 PM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Mmm, alltid gillat silver. Och black optics. Och mer kraft.
Audi RS4 Svensksåld 468hk Milltek | Kalmar | Blocket

Otroligt bra pris för en bil med den utrustningen.

Old Mar 8, 2010 | 05:14 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Mmm, alltid gillat silver. Och black optics. Och mer kraft.
Audi RS4 Svensksåld 468hk Milltek | Kalmar | Blocket

Otroligt bra pris för en bil med den utrustningen.
Kollade på den där tidigare idag! De står sig bra i pris, minsann . . .

Skulle vara kul att provköra den där med Sachskopplingen och se hur den beter sig. Jag tycker 4.2orna är så sjukt trötta på att droppa varven när man växlar - hade precis samma problem i min S4a och så fick jag testa en RS4 för inte så länge sedan och det var nästan likadant. Som om man inte släpper upp gasen, nästan.

Old Mar 8, 2010 | 05:15 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm, Sweden
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Yikes så fräsch.

Old Mar 9, 2010 | 02:33 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
Jox, ska du va med på lite Cod?

Old Mar 9, 2010 | 02:34 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
Originally Posted by Dave S
Jox, ska du va med på lite Cod?
Jag har ju Eksboks

All times are GMT -4. The time now is 06:38 PM.