Swedish Teamspeeder? Get in here!
Säg att jag i runda slängar känner eller är bekant med 100 pers som ska elelr redan är tandläkare. Jag kan ju således räkna med att mina tandläkarkostnader livet ut kommer att vara minimala. Det känns ju jävligt dumt att sköta sig så bra att jag inte har ngn nytta av mina kontakter då, eller hur?
Bra, då är det bestämt!
Klart man ska utnyttja sina kontakter. Man kan ju därför anta att folk som t ex kör gamla 70- och 80-tals Alfor antingen är bilmekaniker själva eller är väldigt god vän med någon. Jag däremot kedjesnusar någonstans runt 2+ dosor/dag och den enda tandläkare jag känner kör en blå MCS och bor jävligt långt bort . . .
Jag har kört Vasastan - Lilla Essingen en gång med en jäkla tandvärk och det kändes som det tog två dygn. Skulle inte vilja åka Stockholm - Lund med samma värk.
Klart man ska utnyttja sina kontakter. Man kan ju därför anta att folk som t ex kör gamla 70- och 80-tals Alfor antingen är bilmekaniker själva eller är väldigt god vän med någon. Jag däremot kedjesnusar någonstans runt 2+ dosor/dag och den enda tandläkare jag känner kör en blå MCS och bor jävligt långt bort . . .
Jag har kört Vasastan - Lilla Essingen en gång med en jäkla tandvärk och det kändes som det tog två dygn. Skulle inte vilja åka Stockholm - Lund med samma värk.
Mmm, alltid gillat silver. Och black optics. Och mer kraft.
Audi RS4 Svensksåld 468hk Milltek | Kalmar | Blocket
Otroligt bra pris för en bil med den utrustningen.
Mmm, alltid gillat silver. Och black optics. Och mer kraft.
Skulle vara kul att provköra den där med Sachskopplingen och se hur den beter sig. Jag tycker 4.2orna är så sjukt trötta på att droppa varven när man växlar - hade precis samma problem i min S4a och så fick jag testa en RS4 för inte så länge sedan och det var nästan likadant. Som om man inte släpper upp gasen, nästan.