Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1111  
Old 05-21-2008, 03:16 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ska boka upp en provkörning av en 118d nu i helgen tänkte jag. Jag är ingen cab-människa Tack för hjälpen dudes. 118:en är nog miljon gånger roligare bil än en V70 2.5TF, men nu var det ju det här med att välja vardagsbilen med hjärnan och den "andra" med hjärtat
 
  #1112  
Old 05-22-2008, 07:11 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Skit, var hos BMW och mätte lite med tumstocken nu - 1-serien är helt enkelt för liten. Det lutar åt att det blir en ibisvit V70 II Sport.
 
  #1113  
Old 05-22-2008, 09:51 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Skit, var hos BMW och mätte lite med tumstocken nu - 1-serien är helt enkelt för liten. Det lutar åt att det blir en ibisvit V70 II Sport.
För liten för vad?
 
  #1114  
Old 05-22-2008, 09:59 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
För liten för vad?
Han måste väl frakta kropparna från alla P-lisor som kommer på hans P-scam antar jag. Eller är det baby på gång Joxie?

Antagligen bara beautyboxen som tar plats.
 
  #1115  
Old 05-22-2008, 10:00 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
För liten för vad?
Så fort man vill köra grejer eller kunder etc. Kör en del folk ibland och baksätet är ingen höjdare att sitta i.

Men jag var just och specade upp en A3 SB och den tycker jag nästan bättre om än 1-serien. För runt 300K får man en kanonfin bil med skinn, open sky och alla paketen som finns. Dock inte S-Line, för det har någon idiot bestämt att det inte går att få till E-powern.

Fan vad svårt Volvon känns jävulskt gubbig i jämförelse men väldigt praktisk.
 
  #1116  
Old 05-22-2008, 10:33 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Han måste väl frakta kropparna från alla P-lisor som kommer på hans P-scam antar jag. Eller är det baby på gång Joxie?

Antagligen bara beautyboxen som tar plats.
Inga knoddar än på några år men det är rätt ofta man behöver frakta styckade P-lisor och sånt. Nej men allvarligt, det är rätt ofta man behöver köra lite större grejer och då är det praktiskt att ha en stor bil. Sen det där med säkerheten också - är lite av en trygghetsnarkoman och har alltid gillat stora bilar av den anledningen.

Hade jag inte haft Porschen hade rolighetsfaktorn på vardagsbilen varit viktigare. Nu känns det mest som det kvittar när man ändå sitter ensam i köer 99% av tiden.
 
  #1117  
Old 05-22-2008, 10:36 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Köper du en V70 kommer jag kissa i din brevlåda.
 
  #1118  
Old 05-22-2008, 11:13 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Köper du en V70 kommer jag kissa i din brevlåda.
Och jag kommer bajsa.
 
  #1119  
Old 05-22-2008, 11:24 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Det är 8 veckors lev.tid på Volvon. A3:an får jag i ****ing november om jag beställer nu (facelift som inte kommit än) och BMWn i oktober. Det är förjäkla länge! Ytterligare en Volvo-poäng.
 
  #1120  
Old 05-22-2008, 11:25 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Seriöst, så viktigt är inte miljöbil. Köp en jävla RX450h isf.
 



All times are GMT -4. The time now is 02:37 PM.