Swedish Teamspeeder? Get in here!
Ska boka upp en provkörning av en 118d nu i helgen tänkte jag. Jag är ingen cab-människa
Tack för hjälpen dudes. 118:en är nog miljon gånger roligare bil än en V70 2.5TF, men nu var det ju det här med att välja vardagsbilen med hjärnan och den "andra" med hjärtat
Tack för hjälpen dudes. 118:en är nog miljon gånger roligare bil än en V70 2.5TF, men nu var det ju det här med att välja vardagsbilen med hjärnan och den "andra" med hjärtat
Så fort man vill köra grejer eller kunder etc. Kör en del folk ibland och baksätet är ingen höjdare att sitta i.
Men jag var just och specade upp en A3 SB och den tycker jag nästan bättre om än 1-serien. För runt 300K får man en kanonfin bil med skinn, open sky och alla paketen som finns. Dock inte S-Line, för det har någon idiot bestämt att det inte går att få till E-powern.
Fan vad svårt
Volvon känns jävulskt gubbig i jämförelse men väldigt praktisk.
Men jag var just och specade upp en A3 SB och den tycker jag nästan bättre om än 1-serien. För runt 300K får man en kanonfin bil med skinn, open sky och alla paketen som finns. Dock inte S-Line, för det har någon idiot bestämt att det inte går att få till E-powern.

Fan vad svårt
Volvon känns jävulskt gubbig i jämförelse men väldigt praktisk.
Hade jag inte haft Porschen hade rolighetsfaktorn på vardagsbilen varit viktigare. Nu känns det mest som det kvittar när man ändå sitter ensam i köer 99% av tiden.