Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #5321  
Old 10-11-2009, 05:55 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Bara att köpa då, Magnus. Nån svensk ska väl ändå ha Porsche nu när Jox går och gör det omöjliga möjligt: Att hitta en gubbigare bil än en 5-serie touring
 
  #5322  
Old 10-12-2009, 06:15 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Bois, jag behöver era synpunkter kring TS-rallyt 2010. Jag har snackat lite med Josh och har bett om att få planera om hela skiten utifrån kostnaden - dvs, jag vill att så många som möjligt ska vara med, så jag tänkte skära lite i lyxigheten så fler kan vara med.

Tyck gärna. Var ligger smärtgränsen i kronor? 10,000? 15? Vad vill man göra? Festa? Köra? Hur länge? En vecka? Fem dar? Var? Rivieran? Alperna? Både och?
 
  #5323  
Old 10-12-2009, 06:32 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Riktigt dum idée - vi köper ett gäng E46 M3or, sen är man 4 pers som delar på varje bil, och lägger 10k var, sen säljer man bilen efter resan och förhoppningsvis har bilens värde inte sjunkit med 40k på en vecka Tjing pax på att inte ligga ute med bilköpspengarna.
 
  #5324  
Old 10-12-2009, 06:47 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Bois, jag behöver era synpunkter kring TS-rallyt 2010. Jag har snackat lite med Josh och har bett om att få planera om hela skiten utifrån kostnaden - dvs, jag vill att så många som möjligt ska vara med, så jag tänkte skära lite i lyxigheten så fler kan vara med.

Tyck gärna. 1.Var ligger smärtgränsen i kronor? 10,000? 15? 2.Vad vill man göra? 3.Festa? 4.Köra? 5.Hur länge? En vecka? Fem dar? 6.Var? Rivieran? Alperna? Både och?
1. Ingen aning dessvärre.
2. Roadrip i europe.
3. Ja fast var spelar ingen roll....
4. Jag offrar gärna en utekväll för att gå upp tidigt och nöta mil på småvägar någonstans i europa. Hela grejen bygger ju runt bilar....
5. Jag vet att det är kan verka lojt att köra en weekend med tanke på att massa jänkare ska ta sig över. Speciellt dom som kanske funderar på att skeppa över sina bilar.

Det sagt, hellre kortare med lite högre kvalité än längre med lägre kvalité, dvs boende och aktiviteter. Låter som en utopi men du förstår vad jag menar.

6. Eftersom tanken är att det ska köra så lockar både och. Ringen känns däremot mer prio än någon loj nattklubb på rivieran.

Jag vet som sagt inte än hur jag ska göra men jag är intresserad.
 
  #5325  
Old 10-12-2009, 06:48 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Riktigt dum idée - vi köper ett gäng E46 M3or, sen är man 4 pers som delar på varje bil, och lägger 10k var, sen säljer man bilen efter resan och förhoppningsvis har bilens värde inte sjunkit med 40k på en vecka Tjing pax på att inte ligga ute med bilköpspengarna.
Haha. Fan med, surt att åka på den
 
  #5326  
Old 10-12-2009, 08:16 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Hej Felix Winqvist!

Vi är intresserad av at byta din lägenhet på Karlbergsvägen 65
mot våran på Strandvägen 35.

Du får gärna komma och titta på vår lägenhet.

Vg. hör av dig så bokar vi en tid.
Tråkigt mail jag fick nyss.
 
  #5327  
Old 10-12-2009, 08:35 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
De nämnde dock inte att det är Strandvägen i Södertälje....
 
  #5328  
Old 10-12-2009, 08:49 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
De nämnde dock inte att det är Strandvägen i Södertälje....
 
  #5329  
Old 10-12-2009, 11:43 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Hmmmm . . . Ingen som bor på Strandvägen skriver "våran". Något lurt är det. Tappa inte tvålen el. ngt sådant när du är där och tittar.
 
  #5330  
Old 10-12-2009, 12:19 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Hmmmm . . . Ingen som bor på Strandvägen skriver "våran". Något lurt är det. Tappa inte tvålen el. ngt sådant när du är där och tittar.
I won't, det var en gubbe som flyttat tillbaka hem till Sverige efter att ha arbetat i Ryssland och behövde större, ropar inte hej än...
 



All times are GMT -4. The time now is 06:42 PM.