Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #491  
Old 04-04-2008, 04:04 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Det var som fan. Ja, nu lär han ju få svårt att sälja sina urverk när han inte får vara med på någon sajt alls ...

Han verkade lite knäpp om jag ska vara helt ärlig. Det finns ballers, så finns det puckon. Köper man gång på gång samma klocka för att sälja den och torskar 50,000 spänn varenda gång, så faller man IMO i den senare kategorin ...
 
  #492  
Old 04-04-2008, 04:08 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Mm, GT1an va ball.
Ok, skönt att det finns anledning bakom bannen iaf. På den gamla goda tiden verkade det mer som om det skedde lite godtyckligt.
 
  #493  
Old 04-04-2008, 05:28 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag kan inte släppa hur fet den där 550n verkligen är. Visst, den har inget tak, man måste skaffa garage, den är amatörbyggd, men den är ju bara såååå fin....till skillnad mot de tjejbilder som just postades. Vad är dealen med att visa bilder på tjejer man träffat, speciellt när de uppenbarligen jobbar på ngn mässa och får betalt för att stå och se söta ut?
Enda bra tjejtråden värd namnet var ju Felix midsommartråd.
 
  #494  
Old 04-04-2008, 05:36 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Word.

Senaste tjejtråden vi just postade i var ju helt otrolig. Så inåt helvete jävla fula tjejer allihop. Vad har dom för standard, bara "det" har puls?
 
  #495  
Old 04-04-2008, 05:39 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Galna asiater, stöter på allt. Din valrosspost var sååå klockren. Jag är så trött på alla dessa "titta, jag har lyckats fgånga en tjej på kort"-trådar.
 
  #496  
Old 04-04-2008, 06:18 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Galna asiater, stöter på allt. Din valrosspost var sååå klockren. Jag är så trött på alla dessa "titta, jag har lyckats fgånga en tjej på kort"-trådar.
Seriöst, inte en enda tjej i den tråden var någotsånär halvsnygg. USCH!!
 
  #497  
Old 04-04-2008, 06:19 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Galna asiater, stöter på allt. Din valrosspost var sååå klockren. Jag är så trött på alla dessa "titta, jag har lyckats fgånga en tjej på kort"-trådar.
Seriöst, inte en enda tjej i den tråden var någotsånär halvsnygg. USCH!!

Jox, solen skiner! Ska vi fota lite idag efter jobbet?
 
  #498  
Old 04-04-2008, 06:23 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Oh, glöm inte att lägga upp bilder efter photoshooten bara. Nej, jag fattar inte, finns det INGA snygga brudar i vissa stater? Sen finns det ju vissa som hellre visar bilder på sig själv (eller sin lägenhet) än på tjejer. *Host* Narcissus *Host*
 
  #499  
Old 04-04-2008, 06:43 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Oh, glöm inte att lägga upp bilder efter photoshooten bara. Nej, jag fattar inte, finns det INGA snygga brudar i vissa stater? Sen finns det ju vissa som hellre visar bilder på sig själv (eller sin lägenhet) än på tjejer. *Host* Narcissus *Host*
Hahaha, är det en tråd på detta forumet som jag missat? Var ute och krökade igår men ni verkade vara galet aktiva här
 
  #500  
Old 04-04-2008, 06:51 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Jox, solen skiner! Ska vi fota lite idag efter jobbet?
Aah, shit - det gör den ju faktiskt, men hon står på pallbockar utan sidokjolar nu. Dom satt lite halvdant så jag ska montera nya clips och pluggar ikväll. Men senare i helgen kanske?
 



All times are GMT -4. The time now is 10:27 PM.