Swedish Teamspeeder? Get in here!
Heh, har senaste halvtimmen suttit på balkongen och titta på cruising (usa bilar). Det verkar vara "bilveckoslut" i Helsingborg, en hel massa alla möjliga olika bilar överallt...
hd.se - Omfattande buskörning trots polisinsatser
Efter cruisingen blev jag kvar på balkongen och såg ett skepp kommande i Öresund som var mycket, MYCKET likt det spårlöst försvunna/vid Öland kapade skeppet Arctic Sea. Precis samma färg, storlek, liknande kranar etc. Fick ett par bilder på mobilen men de blev inte de bästa. Tror dock ej att det var det skeppet, men så yrt som hela Arctic Sea kapnings dramat är, skulle det inte förvåna mig...
Heh, har senaste halvtimmen suttit på balkongen och titta på cruising (usa bilar). Det verkar vara "bilveckoslut" i Helsingborg, en hel massa alla möjliga olika bilar överallt...
Jep, hittade på det. Var igår på mitt livs första street race (som publik) två gånger stängde polisen av allt på två olika ställen. Hundratals bilar som försökte bränna gummi/racea utan att bli störd av polisen. Helt skojigt, men nog finns det en hel del puckon också.
Idag var jag av och an till Vallåkra, det var inte precis något att hänga i julgranen, men trevligt oberoende. Såg även för första gången live en Enzo och Koenigsegg, vilket är najs!
Idag var jag av och an till Vallåkra, det var inte precis något att hänga i julgranen, men trevligt oberoende. Såg även för första gången live en Enzo och Koenigsegg, vilket är najs!
Jag har fan passerat gränsen för hur disträ man får vara.
Kom hem efter att varit borta nästan en vecka, upptäcker att tvn har stått på hela tiden.
Packade in alla saker, letade som fan efter min mobilladdare. Hittade den till slut i kylen.
Suck...
Kom hem efter att varit borta nästan en vecka, upptäcker att tvn har stått på hela tiden.
Packade in alla saker, letade som fan efter min mobilladdare. Hittade den till slut i kylen.
Suck...