Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #351  
Old 03-31-2008, 05:03 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Tack för att förklarade om vad det är istället för att lolla som Jox

Det verkar ju vara ett riktigt stort gäng som sticker ner dit! Ska fråga min bror om han vore sugen att åka ner, vore ball att ta en bild på min Mini bredvid en Reventon!! lolz etc
Synd att det inte är i helgen bara, ahde varit lättare att komma ifrån då.
Det är väl i helgen?
 
  #352  
Old 03-31-2008, 05:09 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Det är nu i helgen, Bronto. Jag är på om du är... Vore trevligt att sätta ansikte till namnet (det gäller iofs även Felix och Jox). Jag kan Båstad med omnejd som min egen bakficka, så jag vet en del småvägar som kan vara kul att dra en runda på. Frågan är om man ska satsa på ett byte till sommardäck eller ej isf.
 
  #353  
Old 03-31-2008, 05:12 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Det är väl i helgen?
Hrm, de var jag som var lite galen och kollade på mars månad istället för april
Nu finns det ju ingen anledning till att inte åka dit! De verkar mötas upp runt halv två vid Margretetorps gästgiveri.

 
  #354  
Old 03-31-2008, 05:19 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Det blir på Söndag denna vecka ja. Det funkar för mig. Om det ser ut att bli fint väder så är det ju oerhört trevligt med en biltur. Regga dig på sidan och confirma att du ska med?
 
  #355  
Old 03-31-2008, 05:33 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Det blir på Söndag denna vecka ja. Det funkar för mig. Om det ser ut att bli fint väder så är det ju oerhört trevligt med en biltur. Regga dig på sidan och confirma att du ska med?
Vore ball. Ska prata med min bror idag och se om han vill leka med. Vet dock inte om sommardäck dock, delvis för att jag inte har några Ska beställa nu och det finns väl nån galen risk att det kan snöa igen. Men det vore skittrevligt att sticka ner, köra på roliga vägar, se lite goa bilar och träffar skönt folk. Saknar C&C i cali
 
  #356  
Old 03-31-2008, 05:35 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ja, tra med brorsan, alltid kul med en RS4. Ska försöka skippa att ta med flickvännen och dra med en biltokig polare istället. Han har dessutom en stor crush på RS4, så mbolo skulle vara mer än välkommen isf
 
  #357  
Old 03-31-2008, 05:59 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Sommardäck FTW. Worst case snöblandat, men knappast att det kommer något som lägger sig på marken nu. Jag bytte igår.
 
  #358  
Old 03-31-2008, 06:04 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ja, man kanske skulle byta, kan ivärsta fall göra det söndag morgon. Är lite halvtrist att köra på kurviga vägar på vinterdäck. Fasen Jox, du ska inte ta och köra ned med 911an då? Felix tar shotgun, jag bjuder på saft.
 
  #359  
Old 03-31-2008, 06:50 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Fasen Jox, du ska inte ta och köra ned med 911an då? Felix tar shotgun, jag bjuder på saft.
Det är så himla långt.
 
  #360  
Old 03-31-2008, 07:02 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Det är så himla långt.
Men det är väl skönt att få lite seat-time i porschen! Gubbarna på mötet skulle nog bli lite imponerande och nostalgiska av att se den rulla in.
 



All times are GMT -4. The time now is 02:58 AM.