Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #3491  
Old 02-09-2009, 04:59 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Mbolo - såg att en gubbe från er skulle snacka om webbreklam på EasyFairs nu i dagarna, kommer du vara där, änna?
 
  #3492  
Old 02-09-2009, 06:09 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Mbolo - såg att en gubbe från er skulle snacka om webbreklam på EasyFairs nu i dagarna, kommer du vara där, änna?
Det är Gustav vS som talar då. Gammal polare och numera även deltidare hos oss. Han kan vara inspirerande att se på men var beredd på synonym-orgie och mode-ord. Säkert sevärt men är osäker på hur relevant det är för dig (ie. osäker på var din fokus ligger)

Kommer själv vara i Sthlm eller framförallt på X2000.
 
  #3493  
Old 02-09-2009, 08:17 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Mitt fokus är väl lite av varje egentligen - är inofficiellt ansvarig för affärsområde internet på en mediebyrå jag hjälper emellanåt och det var via dem jag fick inbjudan. Just "smartare" webbreklam är rätt intressant, framför allt för kunderna själva att lyssna på då det alltid är fokus på kanalerna medan själva utformningen av kampanjen kan se ut lite hur som helst . . .

Tänkte mest att det vore kul att träffas om du var där!

In other news, kolla vad jag just såg!!!
 
  #3494  
Old 02-09-2009, 08:18 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Mitt fokus är väl lite av varje egentligen - är inofficiellt ansvarig för affärsområde internet på en mediebyrå jag hjälper emellanåt och det var via dem jag fick inbjudan. Just "smartare" webbreklam är rätt intressant, framför allt för kunderna själva att lyssna på då det alltid är fokus på kanalerna medan själva utformningen av kampanjen kan se ut lite hur som helst . . .

Tänkte mest att det vore kul att träffas om du var där!

In other news, kolla vad jag just såg!!!
Så du och Felix har äntligen haft er lunch!?
 
  #3495  
Old 02-09-2009, 09:31 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Mitt fokus är väl lite av varje egentligen - är inofficiellt ansvarig för affärsområde internet på en mediebyrå jag hjälper emellanåt och det var via dem jag fick inbjudan. Just "smartare" webbreklam är rätt intressant, framför allt för kunderna själva att lyssna på då det alltid är fokus på kanalerna medan själva utformningen av kampanjen kan se ut lite hur som helst . . .

Tänkte mest att det vore kul att träffas om du var där!

In other news, kolla vad jag just såg!!!
Cool, kan vara värt att lyssna på. Nästa gång ska du försöka se Gustav Martner däremot - han ligger bakom de mesta av bakgrundsresonemanget och är kreativ ledare. Sen är han även en smula lik Spike i Notting hill vilket också är roligt..

Re: bilden:
 
  #3496  
Old 02-09-2009, 02:23 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ranelid ftw!
 
  #3497  
Old 02-09-2009, 03:08 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Muahahahahahhahaha
 
  #3498  
Old 02-09-2009, 03:19 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Såg e nbil med regplåten JOX härromdagen, men hann inte ta en bild.
 
  #3499  
Old 02-09-2009, 04:22 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ugh...vilken riktigt sleten dag. Inte alls grannt.
 
  #3500  
Old 02-10-2009, 05:57 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Jag spred lite färg från misslyckandesbloggen i en tråd om han-den-där-som-några-snackar-en-hel-del-om. Kändes som efter alla de orden behövdes det en bild
 



All times are GMT -4. The time now is 12:34 PM.